Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Vad tror ni om storlekar? Juni drar ju 68 nu och funderar på POPS skaljacka (3i1) hade ni tagit en 74 eller ? Vill ju helst ha den läääänge. Fast tar jag en 80 så kanske hon i inte kan ha den förrän till hösten!?

metallgem: Jag är sugen såklart! Beror dock lite på vädret, jag har inga vinterdäck!

• Junipingla

lothan: du är söt!! men får tacka nej till mysig dejt hos metallgem, de stora barnen skulle eg åkt till falkenberg igår men det sket ju sig så de är hos mig hela veckan nu.

uppsala: tjae kan jag anv den nu också gör det inget men eg tänkt att ha from april.
    var inne och tittade på storlekarna på POP och de är stora ja i storlek!! Åh vad svårt! Jag ska buda hem en på Tradera nämligen (ny)

Risken med en 80 är kanske att jag inte kan använda den förrän till höst?!

metallgem: Ja jag har ju också ladug¨rdsbodyn (och köpte byxorna också!) i strl 74 och som sagt de sitter fint nu!

• Junipingla

uppsala: klicka upp bilden och sen drar du den bara in i fönstret här där du skriver!!

• Junipingla

Jaaaa! jag vann auktionen!!  Tog 74:an (fleecejackan är under vindjackan.
    Märks det att rosa är min favvisfärg? ;))

Bilden “http://familjeliv.se/krypin/junipingla/gallery/phpb0pzbj.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• Junipingla

uppsala: de har en suuperfin till grabbarna våra på POP, en beige/nougatbrun med lite mönster. själva fleecen under är nougat. Pockerdyr såklart men hoppas man snart kan hitta dem på Tradera!

• Junipingla

metallgem: Jag har en elastsikt (babybundler)
    vävd är ju lite stadigare speciellt sen när bäsarna väger mer, jag kommer nog ha min bundler tills hon är året ungefär

• Junipingla

Åååh jag är också villrådig när det gäller maten ikväll... ett GOTT fylligt rödvin ska jag ha iallafall!!!

metallgem: gosig ny bild på snuttan!!!

• Junipingla

Louise: Åh HURAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har tänkt massor på er men vill inte smsa och "jaga" dig speciellt om beskedet inte var pos!!
    Men det låter ju underbart!! Nu håller jag tummarna att det i levern inte är något!!

På månd kan inte jag, för det är VV kl 10, sen brukar vi tjejer här luncha sen är det till vårdcentralen med Mich för att ta gluten prov. Men annan dag!! Bara ring om du vill ut och ta en prommis! Kollade igenom gamla bilder och hittade bilder på dig och Douglas när N&W var små och vi var ute och promenerade den tidens gravkilon *S*

Igår fick jag massor av gott för mina points!!! Snälade lite under dagen och till kvällen blev det grillad kyckling (färdigköpt) och hemmagjorda klyftisar + VV's bea sås och en god sallad + ett STORT glas rödvin!!!! Blev tipsad om Selvarossa tjejer, det är italienskt och jisses... det smälte i munnen!! 67:- bara!! *hett tips*

Sen till kvällis blev det 1 pinvinstång + en halv bytta mango sorbet sen slocknade åse på soffan *moahaha*

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!