Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Ja, hur rätt var vi inte!! Jag hade ett par vinröda med sydda pressveck *ryys* och bruna jodpuhrs (stavning??) till det.
    Men, min absoluta favorit på högstadiet var en midjekort kavaj i gräsgrönt med enorma axelvaddar, vit och grönprickigt foder och en jätterosett i bak i ryggen. Såg väl ut ungeför som en..prinsesstårta..!

Var ligger Konditori Victoria?? Alexandra har man ju varit på men inte Victoria.

Åh, rosendahls morotskaka som är så god! Jag tar gärna det nyttigare receptet!

Skönt att Williot är frisk! Det är så synd om dom små när dom är sjuka. Peppar peppar har inte A varit sjuk någon gång, hoppas att det håller i sig lääänge.

Nä.. tillbaka till ryggläge..

• metallgem

Vaför ses vi inte hemma hos varandra istället, så kan vi smaka på båda! All hedet åt olivbrödet men jag tror nog att man kan byta ut det mot morotskaka istället. Jag har en bananbudapest som inte går av för hackor heller, typ tusen points med vi har en motionsslinga i skogen som vi kan avverka efteråt!

• metallgem

JOO utekväll! Vi pratade om det i onsdags när du hade gått Junipingla att vi får gå ut och göra stan en kväll sen mot sommaren till.

• metallgem

fiberbrödet funkar finfint med ett så´nt sällskap!!

Ja, vin, fylligt rött vin..mmm så man blir lite salongsberusad och röksugen..!
    I helgen var jag sugen på Tequilashotrace också men det låter inte lika vuxet kanske..

• metallgem

Ska också fixa plusmedlemskap, då kan man lägga ut fler bilder och bestämma vem som kan se dom. Har bara inte blivit färdig.

K är iväg och handlar lite nya möbler nu, längtar tills han kommer hem och A sover så att man kan börja montera!

• metallgem

Ok, här kommer rapporten..
    Gick inom IKEA och handlade lite grejor som inte kom med igår, sen passade vi på att äta där så vi lämnade väl området vid 16 ungefär!
    Nästa onsdag däremot ska jag fika och sen hem, direkt, så det så!

• metallgem

Någon som är sugen på att komma hem till mig och A på fredag?
    Var sugen på att gå på ÖF och när det inte var denna veckan tänkte jag att ni kanske vill komma hit istället?
    Storasyskonen får givetvis också hänga med!

• metallgem

Kul!
    Uppsala hänkar också tror jag!
    Tänkte baka bröd i morgon om A tillåter annars blir det köpe..

Jag hade nog tagit 80. A har den ladugårdsbodyn i 74 och den är stor men inte tokstor..

• metallgem

SÅ snygg den var! Köpte du den från Tradera?

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!