Inlägg från: metallgem |Visa alla inlägg
  • metallgem

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Ajdå, synd, jag ska vara hos doktorn 10,40 och det tar säkert en halvtimme så då har ni nog redan gått.

Det är så gulligt med barn och deras fasination för plåster!! Undrar varför det är så spännande..

Hoppas att ni alla haft en bra söndag trots allt!

• metallgem

Förresten, uppsala, jag är inte så insatt i krämer men det du sa gav mig något att tänka på.. Parrafinolja försöker jag hålla mig ifrån men jag hat trott att ullfet skulle vara bra.. Hur är det med Inotiol (herregud, hur stavas det?? )?

• metallgem

Klart att vi fika Fighter! Ses då!

Lycka till idag VV tjejer, jag är impad av er målmedvetenhet!

• metallgem

Juni, grattis till 10:an!
    Och till er andra också!

Var hos gyn idag för en Endometrioskoll, hon hittade ingenting! Tjohoo! Får hoppas att det håller i sig.

Var på stan idag, tänk vad lätt det är att hitta kläder när man går i andra affärer än vad jag har råd till..! Hade med mig en snäll mor som ville sponsra lite. Så nu lovar jag att sluta tjata om dopkläder, dom är hittade.

Hur många kommer på onsdag? Jag hoppas att jag kommer, har en del att fixa inför söndag så jag vet inte om jag hinner. MEn, det är ju så mysigt!

• metallgem

Snäckan, Marina har supertrevlig frukost, har gått dit någon gång när syster från Sthlm är nere.

MaHj, så mysigt! Håller med Agda, man längtar dit, även om man vill att tiden ska stanna upp nu också.

• metallgem

Snäckan, en kompis till min man gjorde just så, slängde ut föräldrarna, så det kan väl ni också göra..?
    Han var uppvuxen ute i Gantofta och älskar det där ute så han var på sina föräldrar ett antal år med argumenten att dom börjar bli gamla och orkar snart inte med trädgården medans han var ung och fräsch och hans dotter behövde hus. Så dom bytte, han tog huset och dom hans lägenhet i centrum..
    Vi kommer att sakna er på onsdag, både Snäckan och M och Uppsala och K!

• metallgem

Uppsala Du är rolig du! Satt just och funderade över att jag faktiskt saknar dom 2 sista "problemen" du skrev!!

Hoppas att mammorna är lika trevliga som vi!

Kul med fotograferingen MaHj!

• metallgem

Öppna förskolan på Maria Församling är bra, har varit där en gång och ska säkert dit igen, vi är en del här i tråden som går dit.

• metallgem

Män är hopplösa ibland! Alldeles underbara med fullständigt hopplösa.. Ni verkar ändå haft en mysig dag Lothan!

Uppsala, förstår precis vad du menar! Tyckte jag hittade min för någon månad sedan och sen slarvade jag bort den igen.. Numer letar maken mer än jag om man säger..

Bra tips med bilstol MaHj, ska säga till K. Man kan ju ha med sig plastad frotte också så kan hon sitta i den även sen när hon blivit blöt.

Ses i morgon!
    Kram alla

• metallgem

God Morgon!
    Tänker som du MaHj, ska man ge sig ut idag över huvud taget ge sig ut idag?
    K sa att vägarna var slaskiga men ok, han ser dock inte så mycket framför sig men att alla kör försiktigt,

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!