Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Uppsala: Kakan lät superduper smarrig.

Igår gick vi med närmaste familjen på oasen fondue restaurang. Mindre lyckat med trött bebis. Hon var ledsen nästan hela tiden. (Jag höll henne,matade henne... gick ut och gick med henne i vagnen)Inte förrän det var dags att gå hem somnade hon förstås. Då hade jag och mormor och morfar varit ute vars en sväng. Inte alls kul faktiskt.

Sen gick vi hem till oss och åt chokladkaka med mörk chokladtryffel på.
    Mannen fick fallskärmshopp i present. Han är lyrisk ; )

• lyckliga snäckan

Metallgem; Sant. Men jag tänkte att vi kunde prova. Tji fick jag.

Han ska hoppa i Eslöv, det stämmer.
    Själv är jag höjdrädd och skulle aldrig få för mig att göra något liknande. Huh! Vi gick på Salsakurs på min möhippa. Det var helt i min stil!

• lyckliga snäckan

Metallgem: Majken var sjuk med feber och riktig förkylning med snuva och hosta i nästan 6 v och då var hon bara 1,5 månad när det började. Jag gav henne Panodil supp. Det gjorde jag när hon vaccinerats också och fick feber. Ändå var det ingen hög sådan, men jag tyckte att det var bra om hon kunde sova ordentligt. De sa på BVC och distriktsläkaren att det var OK.

Krya på sig lilla A!

• lyckliga snäckan

Uppsala: Jag har också gått och funderat på uteträff.I pålsjöskog kanske? Vi skulle kunna ta med lite picknick...var o en tar sitt träffas vid parkeringsplatsen och fikar vid paviljongen? Meckigt eller?

Eller ses istan och ta fika borta vid gröningen..fast det kanske blåser för mycket?

Lothan hälsar att deras internet ligger nere och att hon inte kommer på onsdag eftersom de är förkylda både hon och W.

(mums, vv har "billig choklad mousse..bara 1,5 p. Mums..det ska provas sen när det blir kris någon dag)

• lyckliga snäckan

Hejsan. Vi är med på vad som imorgon.
    Snuvad på det fina vädret idag!!! Vi gick till ÖF istället. Så förvånad jag blev när vi var tre där bara..+ barn...lite annorlunda sångstund.

Nu ska vi göra oss iordning för babysim och hålla tummarna att inte Majken blir super trött.

• lyckliga snäckan

Snart desperate...japp ska se det!

Det var mysigt på simmet. Det kändes som om hon gillade det bättre..så det är bra.

Har vi tagit beslut om morgondagen?

• lyckliga snäckan

Vi har inte telenr till Carenya, Junipingla och pco?
    Det är ju kanonväder. Men vi kan ju inte riskera att någon åker till väla...

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!