Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Läste på aftonbladet igår tips och tricks för att få bebisen att somna själv utan tutte eller napp. Och utan skrik. Vi jobbar febrilt på det. Dock är loppan inte så medgörlig.Men skam den som ger sig ; )

• lyckliga snäckan

Metallgem: Vi ska till BVC vaccination på fredag. Maken är dessuotm ledig så jag tänkte mig nog ÖF en liten sväng bara. Men kommer gärna en annan dag så klart.

• lyckliga snäckan

metallgem:länken finns inte..har det blivit något fel med siffrorna?

Mums för "billiga moussen" Den kommer att bli standars här hemma känner jag. Super duper smarrig och hur lätt som helst. MUMS!

Dubbelavsnitt av Grey´s- älskar det(fast det är alltid sorgligt)

Kollade någon på "little Britain" när det gick på svt?
    Älskar det också..ha ha ha!

• lyckliga snäckan

Hejsan svejsan..
    Uppe tidigt Agda? Har själv inte sovit en blund..jo en liten. M har feber och är helt glödhet. Och så har hon ont i magen/fiser hela tiden.(tand??) Men hon äter bra. Det har varit lönlöst att "koppla" bort henne från mammakossan inatt. Suck.

Hurra för R är ledig imorgon så inatt ska jag få sova en sväng!!!Har längtat hela veckan.

• lyckliga snäckan

Jag älskar att jag varit så duktig denna veckan...sen slår det mig att det bara är 3 dagar..känns som en evighet ;)

Återigen slår jag ett slag för den billiga choklad moussen..den om jag vill ha sött o popcorn när jag vill ha salt.

Visst är det skönt när man får skriva o gnälla lite. Det känns genast lite bättre då tycker jag.

pco:känner inte heller till märket.

• lyckliga snäckan

Fighter: Ja, ibland går det verkligen undan när man inte varit inloggad en dag eller så.. ; )
    Du våldgästar inte- du är ju med!!! ; )

Älskar smörgåstårta!

• lyckliga snäckan

Metallgem:Japp det var det jag vill försöka med. Ska genast beställa boken på svenska.

www.adlibris.com/se/product.aspx
    Här är länken till adlibris om någon annan har samma problem.

BUUHUUH..jag ska till tandläkaren nästa onsdag. Hur deppo är det. Inte nog med att jag missar onsdagsfikat-jag ska till TANDLÄKAREN..UUHHH.

• lyckliga snäckan

Åhh vilka fina bilder, Junipingla. Önskar att jag kunde varit med. M är mycket bättre, skönt. Har dessutom fått sovmorgon idag. Maken tog henne imorse. Åh, jag har längtat hela veckan ; )

Kram på er alla. Ni är verkligen ett superhärligt gäng med tjejer! För att inte tala om vilka bebisar ; )

• lyckliga snäckan

Pco Bella: Stackars dig. Hoppas att det ger med sig snart.

Agda: Krya på dig.

Är hemma hos föräldrarna idag. mamma fixar mitt hår. Behöver verkligen fixas. Förhoppningsvis blir det samma färg i hela håret denna gången ; )

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!