• Prisssan

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!

• Prisssan

Glass: Jag har redan köpt hantlar o step up bräda, kläder, skor etc. så därför betalar jag inget mer Jag har tränat styrka i så många år, att jag vet hur jag ska träna musklerna utan gym.

• Prisssan

Nja... jag köpte dem i somras när jag slutade på gymmet. Så de är ju ingen månadskostnad därför röstade jag på 0 kr. Eller missförstod jag? Jag trodde du menade i månaden, för då har jag ju ingen mer?

• Prisssan

Okej, jag fick en känsla av att jag hade missat nåt när du började fråga ut mig Genom åren har jag nog lagt ut mkt pengar i månaden, 500 kr minst på en månad.
    Men sen jag köpte hem lite grejor o så, så har jag inte behövt lägga ut med mer. Men kostnaden för att ha allt hemma gick ju på några tusenlappar!

• Prisssan

Oj nu såg jag faktiskt: " räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella eller grejer eller så."

Så jag läste bara hälften faktiskt...Nåja...

• Prisssan

Du är snäll Glass som inte ville peka ut mig som virrig (Gör jag så bra själv!)

Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?