• Glass

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Ja hur mycket kostar er träning per månad egentigen. Räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella träningskläder eller grejer eller så. Likaså om tex träningskortet betalas i klumpsumma.
    Ja i fattar

Ta de senaste åren/året eller så

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 08:43:29:
    Skriv gärna vad ni tränar, jag blir ju så nyfiken annars
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
  • Lola Jämtland

Inte en krona.

//2007-here I come!
  • Prisssan

Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!

• Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:14:09 följande:
    Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!
    köper du träningsgrejer då eller hur tränar du?
  • Charlott29

Köpte träningskort för 2000:- förra året så det blir ju mindre än 200:-/månad. I år måste jag dock köpa nya träningsskor också så då blir det ju lite dyrare...
    Träningskläder är inte så dyrt, jag tränar 2 ggr/vecka och har bara 2 uppsättningar träningskläder...

• Micke Geting

Runt 1000:-/månaden. Gymkort, träningskläder, proteindrinkar osv, det blir en del per månad.

• Prisssan

Glass: Jag har redan köpt hantlar o step up bräda, kläder, skor etc. så därför betalar jag inget mer Jag har tränat styrka i så många år, att jag vet hur jag ska träna musklerna utan gym.

• Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:23:04 följande:
    Glass: Jag har redan köpt hantlar o step up bräda, kläder, skor etc. så därför betalar jag inget mer Jag har tränat styrka i så många år, att jag vet hur jag ska träna musklerna utan gym.
    men räknar du inte med kostnaden för träningsgrejerna eller är de flera år gamla?
  • Prisssan

Nja... jag köpte dem i somras när jag slutade på gymmet. Så de är ju ingen månadskostnad därför röstade jag på 0 kr. Eller missförstod jag? Jag trodde du menade i månaden, för då har jag ju ingen mer?

• Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:29:38 följande:
    Nja... jag köpte dem i somras när jag slutade på gymmet. Så de är ju ingen månadskostnad därför röstade jag på 0 kr. Eller missförstod jag? Jag trodde du menade i månaden, för då har jag ju ingen mer?
    ja du missförstod nog lite. Jag menade ju grejer som man köper också och då ett snitt de senaste året/åren.
    Men det gör inget, det är lätt att man missar när man läser, det gör jag jämt
  • Prisssan

Okej, jag fick en känsla av att jag hade missat nåt när du började fråga ut mig Genom åren har jag nog lagt ut mkt pengar i månaden, 500 kr minst på en månad.
    Men sen jag köpte hem lite grejor o så, så har jag inte behövt lägga ut med mer. Men kostnaden för att ha allt hemma gick ju på några tusenlappar!

Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?