Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!
Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!
Glass: Jag har redan köpt hantlar o step up bräda, kläder, skor etc. så därför betalar jag inget mer Jag har tränat styrka i så många år, att jag vet hur jag ska träna musklerna utan gym.
Nja... jag köpte dem i somras när jag slutade på gymmet. Så de är ju ingen månadskostnad därför röstade jag på 0 kr. Eller missförstod jag? Jag trodde du menade i månaden, för då har jag ju ingen mer?
Okej, jag fick en känsla av att jag hade missat nåt när du började fråga ut mig Genom åren har jag nog lagt ut mkt pengar i månaden, 500 kr minst på en månad.
Men sen jag köpte hem lite grejor o så, så har jag inte behövt lägga ut med mer. Men kostnaden för att ha allt hemma gick ju på några tusenlappar!
Glass:
Oj nu såg jag faktiskt: " räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella eller grejer eller så."
Så jag läste bara hälften faktiskt...Nåja...
Du är snäll Glass som inte ville peka ut mig som virrig (Gör jag så bra själv!)