• Glass

Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?

Ja hur mycket kostar er träning per månad egentigen. Räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella träningskläder eller grejer eller så. Likaså om tex träningskortet betalas i klumpsumma.
    Ja i fattar

Ta de senaste åren/året eller så

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 08:43:29:
    Skriv gärna vad ni tränar, jag blir ju så nyfiken annars
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?
  • Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:14:09 följande:
    Jag har slutat träna på gym, tränar nu hemma o promenerar. Så det kostar inget, men jag får samma resultat!
    köper du träningsgrejer då eller hur tränar du?
  • Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:23:04 följande:
    Glass: Jag har redan köpt hantlar o step up bräda, kläder, skor etc. så därför betalar jag inget mer Jag har tränat styrka i så många år, att jag vet hur jag ska träna musklerna utan gym.
    men räknar du inte med kostnaden för träningsgrejerna eller är de flera år gamla?
  • Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:29:38 följande:
    Nja... jag köpte dem i somras när jag slutade på gymmet. Så de är ju ingen månadskostnad därför röstade jag på 0 kr. Eller missförstod jag? Jag trodde du menade i månaden, för då har jag ju ingen mer?
    ja du missförstod nog lite. Jag menade ju grejer som man köper också och då ett snitt de senaste året/åren.
    Men det gör inget, det är lätt att man missar när man läser, det gör jag jämt
  • Glass

Fråga ut... Nu känner jag mig som värsta gestapoutfrågaren

• Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:39:57 följande:
    Oj nu såg jag faktiskt: " räkna ut ett snitt om ni är typen som handlar speciella eller grejer eller så."Så jag läste bara hälften faktiskt...Nåja...
    Hehe, jag vet, men det verkade elakt att kommentera det
  • Glass
    Evenstar skrev 2007-01-02 08:42:04 följande:
    Jag lägger runt 1000 lapp i månaden.Värt varenda öre. :)
    vad tränar du som är så dyrt?
  • Glass
    Priscella skrev 2007-01-02 08:44:17 följande:
    Du är snäll Glass som inte ville peka ut mig som virrig (Gör jag så bra själv!)

Kyss
  • Glass
    nicos mamma skrev 2007-01-02 09:39:01 följande:
    400 per månad, inklusive personlig tränare kostar mitt träningskort
    har du en pt varje träningspass?
  • Glass
    nicos mamma skrev 2007-01-02 11:23:42 följande:
    glass moderatorjag kan boka henne precis när jag vill, om jag inte har tränat på ett tag så ringer hon och puschar på lite!!! kanon bra1 hittils så har jag bara bokat henne en gång och det va för att visa hur alla maskiner fungerar! men tänkte att framöver så ska jag boka henne en gång i månaden för att hon ska titta om jag gör rätt m.m
    oj vad jag blir avundsjuk! Jag skulle väldigt gärna vilja ha en pt, men det har alltid verkat så dyrt...
  • Glass
    Mrs Moneybags skrev 2007-01-02 17:41:05 följande:
    Ingenting. Jag tränar hemma med vikter och träningscykel 3-4 ggr/vecka. Det behöver inte vara dyrt att träna
    Kostade det inget att köpa in grejerna eller är de väldigt gamla?
Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på träning, träningsgrejer, träningskläder / månad?