Inlägg från: LillaFruH |Visa alla inlägg
  • LillaFruH

Halmstad tråd!!!!!

Hej hej Jag ska sprida lite jag också

• LillaFruH

Hej hopp
    Igår var maken och jag ute och åt på Fridolfs... sååå mysigt och smarrigt! Maken jobbar som det är just nu 4 av 5 helger och denna helgen är den underbara lediga så oddsen är ju ganska stora att det är vår sista lediga helg innan bebisen kommer ... så vi passade på
    Annars är det baara slapp å mys i helgen, tupplurar å hyrfilm å onyttigheter *fniss*
    Kram på er - hoppas ni har det mysigt i helgen!
    Mia

• LillaFruH

Jool - *fnissar* Inte illa alls!!!! Hoppas ni kan alla språken ni också bara, annars blir det tufft för mammsen

Idag är det 20 dagar kvar till BF - och det firade min bebbe med att rita sin allra första teckning!!! Det ni! *skratt*
    Med andra ord fick blivande mamman sin första bristning idag ...

Kram på er alla

• LillaFruH

Jool - Åhhh va sööt bild! *var ju tvungen att kika*

Teaspoon - *stora tröstkramar å en liten lyckospark i rumpan* Hoppas det SNART ger med sig!!!!

Gumlan - Men JÄDRANS HFAB!!!! Fyyyy va tråkigt!!!!! *krama krama*

• LillaFruH

Blääää ny dödsskjutning här i Halmstad i eftermiddag Fy sjutton va obehagligt!!! Kolla www.expressen.se

Kram på er sötisar å var rädda om er ...

• LillaFruH

huu... mår illa idag... inge skojsigt *urgel*

Teaspoon - Jag vill ju se de där julkissarna!!! *får inte heller länken att fungera*

• LillaFruH

Jool - 18 dagar till BF så det är väl inte otroligt iofs ... *hmm* mådde illa igår också och i några dagar har magen varit stenhård mest hela tiden tycker jag... Vem vet

Teaspoon - Åhhh men de såg smaskiga ut Tyckte det va duttit jobbat för att vara första gången! *ler* Och va fin han är din lillkille!

• LillaFruH

Hej på er allihopa!
    Tjaaa vem vet... hårda sammandragningar ikväll å mer illamående så sådär tip-top mår jag ju inte i alla fall... sov en stund innan, men ska faktiskt natta mig för natten nu ... lika bra att vila OM det nu mot förmodan skulle vara något!!! Men säkert bara en bacill på G *usch*
    Nattis på er

men vem vet Jessica - du kaaanske skulle gissat annorlunda?! *retas* *skratt* Kram kram

• LillaFruH

Hallå flickor!!
    Har sussat ganska gott inatt men haft ganska mycket sammandragningar också ... tror nog inte jag kommer att gå en massa över tiden i alla fall... det har jag trott hela tiden innan.. vi får väl se, vi får väl se!!!

• LillaFruH

Gumlan!!!
    Berätta nu om lägenheten!!! Hur stor var den? Planlösning? Uteplats? Var den fräsch? tapetfärger? Vill ha alla smarriga detaljer såklart!!!!
    Jag har hört mycket positivt om Oskarström!
    Min man jobbade där som kock på en förskola för några år sedan och tyckte det var himlans trevligt! Furulunds förskola hette den och var jättemysig då i alla fall *tipsar*
    Hoppas ni får lägenheten!!!!!!
    *lyckosparkar*

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!