Inlägg från: LillaFruH |Visa alla inlägg
  • LillaFruH

Halmstad tråd!!!!!

Gumlan - Åhhh va spännande!!! Låter ju HELT UNDERBAR!!!! Å så stor!! Härligt härligt ... Och buspråksfönster... är ju sååå fint... *suckar* Var den dyr? Var det via HFAB, eller nåt annat? *nyf* Och när får ni veta om ni kan få den? *bubblar över av frågor här **skratt* Vi är också sugna på flytt, men avvaktar ett tag, vill komma i ordning å få rutiner med bebisen först Vi bor i en 2:a på 57.5 kvadrat så vi klarar ju oss ett tag till, även om det väl vore skönt med lite mer utrymme - fast hyran är billig å då ka vi spara föräldrardagar å det är ju GULD värt!!!!
    Magen mår bra men jag har så hysteriskt mycket sammandragningar så jag är ganska trött - tar på krafterna *skratt* tror slemproppen gått i omgångar senaste 2 veckorna men är inte 100 säker ... Hoppas den kommer snart bebisen... *ler mjukt*
    Kramis
    Mia

• LillaFruH

Morrn morrn flickor
    *gäsp*
    Tycker det har ilat neråt hela natten.. och magen är som vanlisgt stenhård nästan jämt... *hmm* fick sitta uppe en stund för jag kunde inte sova... men nu på morgonen/förmiddagen sov jag gott *skönt*

Gumlan - Japp, vi står i kö sedan ett knappt år tillbaka i alla fall.. va så himlans dumt, stod i kö i flera år innan men för några år sedan, när man fortfarande fick papper hem i brevlådan där man skulle fylla i om man skulle stå kvar i kö så halvt missade vi, halvt struntade vi i att stå kvar... det var då det fanns billiga hus och vi ju "absolut inte skulle bo i lägenhet en massa år till" *himlar med ögonen*. Typiskt dumt... annars hade man ju legat fint till i kön nu!!!

Men det var ju ingen faslig hyra - inte för en så STOR lägenhet!!! Ska hålla alla tummisar *knackar på magen och säger åt ligisten där inne att göra det samma*
    Kram

• LillaFruH

Morrn morrn flickor! *gäääsp* 15 dagar kvar till BF idag! Hade molvärk i ryggslut och mage igår när jag lagt mig och vaknat flera gånger med sammandragningar... vaknade lite i fem nu på morgonen av en HÅÅÅRD och smärtande sammandragning, men det onda gick över innan sammandragningen gjorde det ... fast inte kunde jag somna om inte.. *skratt* Ska mumsa lite frukost nu tror jag å kanske nanna om en liiiten stund sen.. *gäsp* Idag ska jag till syrran i Falkenberg
    Maken jobbar ju som vanligt nu på helgen ...
    Ha en härlig dag!!!!

• LillaFruH

Morrn
    Igår mådde jag kooonstigt hela dagen men inatt sov jag GOTT *puh så skönt* - kan behöva lite nya krafter!

Jululle! - VÄLKOMMEN!!!!

Och angående att trivas : JAG STORMTRIVS!!! Vill INTE flytta härifrån Flyttade hit 1998 från Falkenberg. Tycker Halmstad e precis lagom stort, bara IKEA som saknas

Gumlan - sööötis tomtenisse

• LillaFruH

Morrn morrn flickor Ingen bebis ännu
    Idag har jag 13 dagar kvar till BF å det är den 13:de ... 13 är mitt lyckotal så då borde det väl sätta igång idag eller? *skratt*
    Hade rejäl molvärk i ryggslutet i gårkväll så maken fick massera mig, och så hade jag kraftigare ilningar neråt ... Men sen lyckades jag somna och sova OK inatt ... Åh vad spännande det börjar bli!!!! Hur man än vänder å vrider på det så är man ju i alla fall en dag närmare bebis för varje dag som går
    Nu ska jag se lite på Luciamorgon!
    Kramis på er å en trevlig Lucia önskas!!!!

• LillaFruH

*morr* Vad hände med hederlig Lucia med HELVITT nattlinne å glitter eller lingonris eller nå't i håret på tärnorna?!? Dumma SVT2 ... Jag stängde av... nu ska jag krypa till kojs jämte maken igen - nattis eller så

• LillaFruH

Hej hopp töser
    Fick sussa gott inatt igen... himlans skönt, är man iiinte bortskämd med nu för tiden juh! Lite ilningar å molvärk, men annars inget ... undrar sa flundran när bebisen tänker komma... *nyfiken*

Gumlan - Ja jisses du!!! Lucian hade folkdräkt från dalarna å luciakrona ... och tärnorna hade brudutstyrsel från dalarna *hmm* Och sedan sjöng de m erfolkvise-aktigt med fiol å grejor... jag gav det 2 minuter å sen stängde jag av.. *mummel*

MammaIa - Förutom morgonkaffet i vrångstrupen så var det en bra Lucia *skrattar*. Lugn dag med en del vila å sedan glögg, lussekatter, pepparkakor, julmust, clementiner å sällskapsspel hemma hos goda vänner

• LillaFruH

Hallå pinglor
    Ikväll ska jag och maken på Falkenbergsrevyn med min pappa! Väntar på att min bättre hälft ska ringa.. han skulle slå en pling när han åker från Sannarpsbadet (han e kock å jobbar där i kafeterian).. Ska bli kul kul kul! Hoppas att en massa skratt sätter igång värkarbetet
    Kram på er!!
    Mia

• LillaFruH

Gumlan - KRAAAAAAAAAM Stackare, fyyy va tråkigt!!!!! Hoppas hoppas ni har tur snart!!!!

Bläk... sovit dåligt inatt, så himlans ont i ljumskarna och bäckenet att varenda lilla rörelse i sängen gör ont ont ont... *suck* Hoppas underverket kikar ut snart... träffade en tjej igår som fick en liten flicka för två veckor sedan och OJ vad man längtar ännu mera nu!!!!! *skratt*
    Kram på er ...

• LillaFruH

Hej på er flickor Ser att ni gissar hej vilt här! *skratt* Får se vem som får rätt då!!! Var hos BM nyss, allt bra å inget nytt under solen... ny tid den 3/1 om inget hänt innan dess ... hoppas vi inte behöver vänta så länge!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!