Inlägg från: jululle |Visa alla inlägg
  • jululle

Halmstad tråd!!!!!

Hej...
    Va kul me en Halmstad tråd det har jag saknat... Får man va me...

Jag bor i Halmstad och hittade FL bara för ett tag sen så jag har inte vart me så länge.

Så alla ni kommer från Halmstad me omnejd... Kul...

Jag väntar mitt tredjebarn Men känner mig som förstföderska för det var så länge sen sisst har en kille på 12 och en tjej som ska fylla 9 i Feburari. Och har Bf 20 dec så de e väl snart kan man hoppas...

Mvh Ulle

• jululle

Hej!!!

Delfin: Tack för den söta kissen... Kul det behöver man lite skratt nu i stressen.

Gumlan: har du forf inte fått ngt kolla på blocket och sök på lgh i Halmstad så dyker alla förmedlingar upp. Kolla de privata i första hand de brkar man ha mest tur me... Lycka till.

det har forf inte blivit ngn bebbe här och mitt Bf e :( på måndag... jag vet inte men det känns som om det kommer bli igångsättning veckan efter... Hoppas inte de iallafall men man vet ju aldrig. hadde hemska förvärkar i går kväll så nuuu änteligen tänkte jag... men inte då duschade och sen var de som bortflugna. Ha en trevlig helg alla kram Ulle

• jululle

Var oxå på eurostop idag eller nja nästan vi kom dit vid ett tiden och såg hur bilarna hde parkerat på andra sidan vägen t.o.m fy fn säger jag bara. vi skulle bara ha glass så gubben och dottern gick in medans jag satt i bilen. Ursch denna hysteri. Undrar hur det blir på mån när alla får bb. Får nog undvika alla affärer då. Nu ska jag titta på black jack på tvn och sitta och stöna av förverkar... För det lär väl inte komma några riktiga idag heller.

Mvh Ulle

• jululle

Jag kommer inte heller. Jag har inte tid jusst nu förbereda till jul och förlossningen.

Har Bf imorgon men vi får se om det kommer en liten bebbe.

Men senare efter nyår hänger jag väldigt gärna me med bebbe.

Kramar Ulle

• jululle

Hej alla...

Har tillbringat dagen med att köpa de sissta julklapparna, halkat runt i ishalkan hade kännt mig söäktrare med skridskor tror jag...
    Och vart på sjukhuset och gjort ctg och ul + en massa prover, allt var bra. Fick fasst och bestämt nu att jag blir igångsatt måndagen d 27 om inte pyret har behagat sig ut tidigare hopps de...
    Bäbisarna ska ju må bättre av att det kommer igång av sig själv har jag hört???

är det ngn som vet, eller har erfarenhét av igångsättning???

Man kan ju hoppas att det blir i natt har ingen lust att ligga där på julafton eller vad säger du Lilla fru H??

• jululle

Tja som ni förstår så e de ingen bebbe idag heller. Börjar nästan sikta in mig på att det ska bli på måndag istället när jag sätts igång. Det går nog bra de me...

Mamma La: Ingen lycka varar för evigt. Såg på nyheterna att det skulle bli snö kaos här nere i natt eller i morrn... MM verkar ju inte så jusst nu iallafall.. Det är det tråkiga att det inte är riktiga vintrar med att bo här nere vid havet tycker iallfall jag.

Nu e allafall julen här i vårt hem granarna är uppe och klädda... (Barnen har en egen på övervåningen.) Har gjort julgröt idag och ska ge mig på skinkan imorrn... MMM va gott de ska bli det är alltid så gott men den första biten när den kommer ut ur ugnen... Slurp... Om det inte vore så sent så skulle jag slänga in den nu... NÄ vi tar de imorrn.

Kramar på er alla Mvh Ulle

• jululle

Hej alla.. Hoppas att alla har hafft en mysig lillejul...
    Har vart på bb och kollat mig igen... Tänk så mycke pengar vi har lagt på p pengar nu. Man kanske kan bli vip kund på p bolaget
    Allt var bra bara lite äggvita i urinen... Så jag ska dit i morrn me och lämna nytt urin... Grrr
    Nä det är väl bra att kollas ordentligt men det är *** så tjatigt att åka på alla koller.

God jul och gott nytt på er alla hoppas att alla har en mysig och underbar julhelg.
    Kramar Ulle

• jululle

Hej alla ingen Bebbe på g här heller så det blir nog till att vänta på igångsättningen i morrn.
    Har ni hafft det mysigt i jul de har vi, ätit gott och bara tatt det lugnt sett på mysiga julfilmer på tvn. Förbereder mig för den stora dagen i morrn. Hmm hoppas att jag inte glömt någe. Men det är det säkert.
    Magdalena: Hur blev det blåa i håret... chockade du ngn tomte eller
    Lilla fru H: Jag hoppas att vi ses i morrn på bb Hoppas kan man ju alltid.

Kramar på er alla när vi "ses" nästa gång sitter jag me pyret i famnen...
    Och kan sova på magen... JIIIIPPPPY

Go fortsättning å gott nytt om vi inte hörs innan dess.

• jululle

Hej all det var länge sen.. Nä jag har inte dött bara inte hafft tid som ni vet har vi fått tillökning här och det tar upp en en hel del av tiden. Och det verkar som Anton känner på sig när man sätter sig vid datorn och jusst då ska han ha uppmärksamhet, mat eller ngt annat som apsolut inte pappa kan fixa Skämt å sidor det är dö kul men samtidigt jobbigt Han sover knappt på nätterna så vi känner oss som urvridna disktrasor. Sen passar man ju på att sova på dan när han sover. Så de där me socialt liv e inte så mycke nu. Ska inte klaga det är kul och jätte mysigt me. Som tex idag så testade vi att bada Anton tillsammans me pappa i Badkaret å de gillade han mys pys Så det får väl bli de i fortsättningen i stället för den hemska badbaljan. Där han nästan skriker sig blå... Oj då va långt de blev. Ha de gott alla. Föressten såg att ngn skrev om baby sim när kan man börja me de??? Anton e tre veckor på måndag det är för tidigt nu va?? Kramar Ulle

• jululle

Grattis Maria Ja det är typiskt Hfab byte kan man fixa men på vanligt vis så kan man ju nästan inte få en lgh.

Jo jag förstod att det var för tidigt att börja på babysim nu men det skulle vara kul att testa blev inte av att man gjorde de me dem andra barnen. Är det ngn som går på sim eller planerar att göra de???

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!