Inlägg från: jululle |Visa alla inlägg
  • jululle

Halmstad tråd!!!!!

Förresten jag måste bara fråga jag försöker lägga till fler bilder i galleriet och det funkar inte... Datorn arbetar precis som om den skulle lägga in fler men inget händer och blden är mindre än 2 som det står att det inte får var större än... Fattar inge

• jululle

Karin&Alex. Villket tips... vi hinner nog inte denna vecka emma fyller år i helgen ska till ullared på fredag. Emma ska uppträda me musikal på torsdag. Eeee så ska det hinnas städas me innan släkten kommer på söndag...

Maria: då honungsvatten å neseril där då... Hemskt att va däppt i däsaan.

Föresten hur e de me sovtider å så när började era bebbar sova på kvällen å hela natten. eller ev vakna för natt mat??? Undrar om Anton håller på att änra tiden började att böka vid 7 somnade tillslut efter mycke snutt och ätande vid halv 11...

Kramizar Ulle

• jululle

Förresten på tal om att Anton skulle sova till nästa vecka han sov till 7 i morse....

• jululle

veronika my: de har öppet hus på förlossningen och bb kl 15 på måndagar och Onsdagar tror jag det var, hör med din Bm. Tyvärr så håller de på me bygget till 07. Har jag för mig det var... Min kille stod och titta på hur de rev ett av husen under förlossningsarbetet, ja innan hade kommit igång ordentligt. Sen fick han inte lämna min sida utan då var de massera mig i ryggen, badda mig i pannan, osv...

maria e de jag som e osynlig idag eller igår..Hm kanske e färgen...

• jululle

Näää de va ju zetika som skulle ha det inte vberonika my... Sorry

• jululle

har lagt in lite nya bilder...

Phu nu går jag å lägger mig efter en tröttsam dag... har varit på fest en lugn sådan men Anton ville inte sova satt i princip fast klistrad vid mig hela tiden. Somnade inte ens i bilen hem från trottaberg. Märklig unge.. Men nu sover han iallafall efter ha ätit igen

Krya på dig Maria

• jululle

Är det bättre me sjal än sele?? själv tycker jag att selen är en axelräddare. Har aldrig testat sjal.

I måndags vaknade jag me fruktansvärd huvudvärk och senare när jag tittade mig i speglen så såg jag att ett blodkärl hade sprängts i ögat, det gör fortfarande ont och nästan hela vitan är röd, e de nån som vet va de kan va.. Kan de vara att jag fick migrän i måndags och det som hände me ögat e pga av det.

Kramizar Ulle

• jululle

Var på akuten igår för ögat.. Det var ngn slags infektion bakom ögat fick en remiss så de kollade grundligt på ögon idag. Ljuskänslig e jag det gör riktigt ont i ögat när man tittar på snön å solen skiner.. Märkligt har aldrig vart me om någe liknade...

Imorrn ska vi till ullared kul och jobbigt så kvällen blir tidig idag och säkert imorrn me.. Men vi får se om jag gör lite fynd dottern fyller ju 10 på lördag.. föressten hon ska komma i tidningen men jag vet inte när de blir imorrn eller på lördag..

Ha de gott nu ska jag vila ögonen kramar på er.

• jululle

Sharisse: Hittade mycke i Ullared. Bla. tre par byxor till mig för endast 60:- styck.. De e kul att handla där man känner sig rik
    Sen hittade jag till Anton ngt jättetufft ett T-shirt randig byxor beiga (hur stavas de) och en väst me luva döö söt det var en dress.. fanns i flera färger. Du föresten ang din foglossnig fick jag höra i slutet på min grav. att man kunde få låna en slags platta som man lättare kan komma upp ur tex sängen så man slipper vrida sig så mycke, jag lånade aldrig den men jag har en kompis som säger att den var jättebra. Akupungtur kan man oxå få av Mvc.

Firat Emmas födelsedag idag på tal om sjuka det var stort bortfall på vårt kalas pga förkylning, vinterkräksjuka å så trist... Mest synd om Emma. Men men hoppas att hon hade en bra dag iallafall.

Mitt öga har blivit bättre kan öppna det lite mer nu och det är inte lika ilsket.

Nä om man skulle ta och slänga in handuken... Gäääsp..

Måste bara berätta vi köpte ett babygym nu i ullared och han har legat lite under det idag å igår, å djädrar va benen och armarna går på han och när får tag i ngt så smilar han upp hela han... Kul lite framsteg.

Kramizar Ulle

• jululle

Hej... Vi har de ok här bara de att Anton har vart lite tjurig de senaste dagarna.. Vill inte sova på dagen bara när man går ut och går i vagnen annars e de massa gnöl... Igårkväll somnade han vid 21 och sov till morgonen vid 6,30 jag vaknade flera gånger för att kolla om han levde... Fy så hemskt. Han har gnott sig i munnen me handen och dreglar mer än innan, sprutande bajs... De kan väl inte va tänder redan???

Skollov i all ära men barnen klgar över att det inte e ngn snö... Hur e de i Oskarström. Går de att åka pulka/skidor där nu eller de e för lite snö.

Vad tycker ni om den nya serien Lost??? Jag tycker den e super...

Mvh Ulle

• jululle

Vill gärna fika... men det passar bättre för oss på vardagar ej fredag bara...

• jululle

Torsdag verkar ju bra eller??

• jululle

Jajamensan efter 14 helt ok... Men Sharisse då???...

• jululle

och var??? Eller det blir på regnbågen som ni var sisst va...??? Det var väl bra med barnvagnarna där...

• jululle

Ska man ringa och säga till i förväg att de blir invaderade av barnvagnar???

Eller hur gjorde ni sisst??

• jululle

Ps.. vi var på stan idag och tänkte att vi skulle fika medans de större gick på bio... Det enda som va öppet var Waynes.. Jag kikade lite på priserna sen gick vi ut.. Oj va dyrt. de va där... Det slutade me att vi tog en kaffe på mcdonalds.. Bläää säger jag bara..
    Ds

Kram Ulle

• jululle

cittra jaha du menar Arbetarfiket eller taxifiket som de kallas.

De öppnar kl 6 på morgonen. min Sambo och hans nattgäng brukar åka dit ibland efter jobbet och äta frukost. Hemmagjorda mackor inget exrafint eller vad man ska säga bara helt vanliga men superbilliga.
    Tyvärr ska hon sälja hoppas de finns ngn som vill köpa de och driva det i samma anda. kaptensgatan ligger det på, det är en ganska hög trappa in dit och väldigt litet, så jag vet inte om de e en bra idé. Eller man kan ju ställa vagnarna utanför och bära bebbarna... jag bara tänker lite

Mvh Ulle

• jululle

Hej alla fikare. Vi kan inte följa med på torsdag, stora sonen har utveckligssamtal. Så vi hinner inte komma hem ifrån fikat tills de börjar. Bhuu jag vill fika...

Hoppas vi ska fika snart igen...

Mvh Ulle

• jululle

Hur många blev ni... (på Fikat)
    själv hade jag hellre följt me än suttit på ett tråkigt möte i skolan.

Och sen slogs vi me alla kunder på Willys... gääsp
    men imorrn ska hela familjen åka till Ikea och Danmark Och köpa Antons spjälsäng. Fattar ni vaggan e för liten... helt otroligt att han vuxit så mycke när vi kom hem från bb såg den jättestor ut.

Vi får väl åka över till Dk så Peter kan få köpa lite Öl å kanske en Whisky... Själv e man ju torrlagd ett tag till framöver... Men jag vill ha Pepino.. de e flera år sen jag drack de... hmm

Kramizar Ulle

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!