Inlägg från: HaltaLotta |Visa alla inlägg
  • HaltaLotta

Halmstad tråd!!!!!

Vilket vacker väder vi har idag tjejer! Fast det blåser så man blir lite lurad bara av att titta ut genom fönstret.....

Vad finns det egentligen för babyaktiviteter förutom babysim??? Har sett att Nyhem o Vallås har Öppna Förskola för dom under1 år.....får man gå till vilket sådant man vill även om man inte "tillhör" just Nyhem eller Vallås?????

• HaltaLotta

Cittra--> Har inte behövt använda vår barnförsäkring som tur är, men har jämfört o jämfört o jämfört.....o kommit framt ill att Trygg Hansa är den bästa! (för oss iaf!)

• HaltaLotta

moimukulat----> åh... jag blir lite avis....saknar att va gravid, all spänning, all väntan o förberedelse.....*ler*....Spännande tid har du framför dig!!!!

Gumlan---> Trivs i nya lyan???

• HaltaLotta

Getingarna----> Klart jag hänger på!!! Fast några bra rundor har jag inte hittat ännu iaf, har gått en del med hundarna men bara hittat "rakt fram o sen får man vända"-rundor.....

• HaltaLotta

Jag har sjal, o det funkar ju bara bra! Superbra faktiskt! Vad är det som blir fel för dig? Jag har aldrig burit i vagga om det är det..... Lova va lite för stor när jag köpte sjalen för att ha henne på det sättet....

• HaltaLotta

jululle----> Jag tycker det iaf! tyckte Lova liksom hängde o slängde i selen, i sjalen sitter hon nära och "stilla". Mycket bekvämare är det också...... inte alls som en sele där det verkligen är som en sele _man har på sig_ med sjal är det mer _man bli ett med sjalen_.....Låter ju helflummigt....*hehe*.....

• HaltaLotta

haha.....ser att jag nästintill framställer mig som ett proffs med det här knytandet! *hmm* så är det inte, har bara haft min sjal i typ 1 månad så ja är värsta nybörjaren jag med..... jag lärde mig genom att titta på olika instruktioner som finns här o där på nätet..... gick ganska snabbt sen så satt den.....kan bara ett sätt än så länge......det är ju en del tyg att hålla reda på så att säga!

• HaltaLotta

Äntligen måndag!! Har haft besök av min mamma o bror från onsdag-lördag..... Visst är det kul med långväga besök men guuud va trött man blir ändå!!! Sov hela söndagen typ.....*hehe*....
    Nu träffar vi dom inte förrens dopet i slutet av mars.... lite tråkigt det med iof.....

• HaltaLotta

Vixie---> Vad? Magdans?? *hehe* Vad / vart/ på onsdag???? Är det den här jympan jag sett lappar om på Konsum tex? Är det vid mig? *vet inget jag*

• HaltaLotta

jo mb huset ligger ju granne med mig typ...
    jasså..... vad kostar det då? anmäla sig? vart?
    fast jag kan ju inte magdans direkt.....*hehe*....

• HaltaLotta

Cittra----Aha... kanske kan va nåt. finns det flera danser eller är det bara magdans? Vem håller i det?

• HaltaLotta

Jag kan inte komma tyvärr...

Vixie---> Jag går i samma föräldrargrupp som Milton o Felicias mamma, kommer inte ihåg va hon heter men ..... lite of topic så där ....

• HaltaLotta
    Jo jag kommer visst det!!!!

om jag får plats på bussen vill säjja.....

/ida o Lova
  • HaltaLotta

Är glad att jag äntligen fick tummen ur o hängde med på en fika! Hade jättetrevligt o hänger på fler gånger gärna...... Lova somnade också direkt jag lade henne ivagnen o sov hela vägen på bussen hem, skööönt!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!