Inlägg från: The Arrow |Visa alla inlägg
  • The Arrow

i-landsproblem

Fismamman - Apropå det där med folk som stannar tvärt överallt eller står mitt i typ flaskhalsen på Ikea eller vad som: Då brukar jag utbrista i ett fejkat förvånat "Oj!" (typ, OJ, står du HÄR?)... då brukar iaf pensionärerna upptäcka hur fel dom står. Många andra verkar inte skämmas *suck* ; )

• The Arrow

Vagabond77 - Nu kollade jag på länken i ditt första inlägg - haha, ja det är verkligen ett litet problem egentligen (jag säger inte att jag är perfekt, jag kan också vara sådär).

Vet inte om det klassas som i-landsproblem, men häromdagen vid kassan på matbutiken så blev det nästan handgemäng mellan en medelålders kvinna som hade sin tonårsdotter med sig och ett äldre par för att någon av parterna tyckte att den andra parten hade trängt sig före eller försökt stå i två köer samtidigt för att se vilken som gick snabbast.
    Dom gruffade ett bra tag tills nivån "Sluta prata om oss! Jag hör ju att du pratar om oss!" "Nä, jag pratar med min man, inte med dig!" samt "Nä, man får visst inte ens ANDAS i det här landet!" hade uppnåtts...

HA

Svar på tråden i-landsproblem