• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Me 86

Ny tid: Kl 14 istället för 13
    Tisdag 9/1 kl 14 hemma hos Amelia! Skriv upp er om ni vill komma.

*hippiemicka:Tror iallfall!
    *sööt
    *Me

Klistrar in de så alla kan fortsätta skriva upp sig!

• Me 86

Hej Allahopa....

E de bra? Här e väl allt ok, men jag e jätte trött, har varit det i över en vecka nu. Sover massa... usch förstår inte vad som e fel.
    Det skrivs inte så speciellt mycket här i lilla tråden längre...
    vad gör alla?!?
    Ska bli kul å ses imorrn... var ett tag sen..
    jaja nu ska jag plugga *suck* ses imorrn!

Kraaaam

• Me 86

Twicted; Det kan jag inte tänka mig... har spiral och ingen mens så jag vet inte... men jag har ju inga andra "symptom".
    dagmamma?! va roligt för han.. Loke börjar dagis den 22 och jag gråter redan... vill inte alls lämna han... usch...

• Me 86

Hejsan!

måste bara berätta att Loke satt en äppelbit i halsen idag.
    Det var jätte hemskt, jag lade honom på mage över mina knän lutandes och bankade han i ryggen men det lossnade inte, höll han till slut i benen och bankade han i ryggen men han andades ändå inte. Då sprang jag och ringde 112 och precis då så kräktes han upp det och började skrika och andas.
    Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, och det tog så lång tid innan han fick upp det... usch... skakar fortfarande

Har det hänt nån annan?!

• Me 86

Hejsan!

Kan börja med att skriva att jag tyvärr inte kan komma på "mammakvällen", hoppas ni får det trevligt iaf!

Sen tänkte jag skriva att Loke har börjat dagis, :( men men han måste ju eftersom jag ska ut på praktik i 4 veckor, så jag kan nog inte komma på några träffar alls på ett tag... tråkigt men sånt är livet. Snart e man arbetslös och hemma hela dagarna igen, så då kan jag vara med igen! :)
    Ni får ha det bra tjejor!!!

Kraaam

• Me 86

här är det väldigt tyst....

Sitter framför dator och letar jobb! Nån som har ett jobb till mig? tips på vart man kan söka?
    Håller på å bli tokig. Nu börjar ju loke dagis och jag får inga pengar... *snyft*
    Jobbigt jobbigt...
    bra med er annars då?

Undrar oxå när och var nästa "barnträff" blir???

• Me 86

Hej hej allahopa!!!

Jag vill oxå komma och fika nån dag... vi kan vara här med!
    Nu e Loke frisk! *phu* Var lite orolig där ett tag för att han aldrig ville äta eller dricka!
    Är ledig från praktiken imorrn! Nån som ska göra nå kul då?
    Sen jobbar jag resten av veckan...

Kraaaam

• Me 86

Johanna; Trådens korttidshem, för funktionhindrade barn. Jag trivs jätte bra där! Så mysigt ställe! Hur går det med ditt pluggande då??

• Me 86

Johanna; Japp... undersköterska.. du då?!

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...