• Me 86

Västerås Unga Mammor...

Micka; Jag kan fika med dig på stan! Loke kan sitta i en barnstol en timme, leka kan han göra sen! Han är snäll ändå! Tycker inte det e taskigt mot han, vi leker ju hela dagarna!
    Förstår att du inte tycker att det e nå kul på busborgen, som du skrev så kan ju inte Bella leka så mycket där...
    Du får ha "midda" hos dig nån kväll, så kan vi (jag iaf) komma, så slipper du lämna Bella. Det är jobbigt första gångerna man ska lämna dom små... (om inte till pappan förstås) vilket kan bli lite svårt i ditt fall!

Hör av dig så kan vi hitta på nåt iaf!

• Me 86

Hejsan Hejsan!

Här skrivs det...
    Bra med alla?!
    Välkommen MiAmore, grattis till lilltjejen!

Själv bara sitter man här hemma, Loke är på dagis. Tråkigt det blir här hemma utan han. Men men man får ju lite gjort iaf.
    Jag avvaktar med att skriva upp mig på ev träfflistor. Vet aldrig hur och när jag kommer få jobba men förhoppningsvis så kan vi komma på nån träff oxå snart, var ju ett tag sen.

Annars är det bara bra med oss, ska försöka komma på nåt kul å göra idag när man är ledig.... Ska ni göra för kul då?

• Me 86

Va jobigt det kan vara när läkarna inte kan bestämma sig... tycker inte sjukvården är den bästa tyvärr. När Loke fick RS-virus så sa dom att han INTE hade det, till jag kom tebax pga att han slutade andas, inte åt, hade hög feber och var jätte jätte ledsen.... Då fick vi hjälp...

Jätte arg på j*vla kärring som snodde min tvätt tid för att jag var lite sen, (svårt att hinna i tid när man har barn) Jag hade bokat tvättstugan för att jag skulle tvätta rent allt typ på soffan, vilket jag inte får plats att göra här uppe.

Jesper ska sova kvar i Sthlm ikväll, har precis lagt Loke, sitter här själv nu... lite tråkigt, måste äta nåt är jätte hungrig!

• Me 86

Micka, Johanna, Nettan:
    Såg er i tidningen! Gulligt gulligt.... Roligt å få vara med i VLT...

Händer annars i helgen då? Själv sitter jag på jobbet, ska fortsätta jobba lite nu!

• Me 86

har ingen aning om vad vi ska göra idag... usch va tråkigt det känns....

• Me 86

Micka, jag tycker att du ska gå till en barnsko affär och fråga dom. Så kan dom berätta allt som är bra/ inte bra med vissa skor och så prövar dom ut dom åt henne så att dom sitter bra.
    Skor måste nog alltid provas när dom är så små, svårt att bara säga en storlek... kan inte jag till Loke iaf. Alla skor är olika!

• Me 86

träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
    onsdag den 28 mars kl:13:oo

*mickan
    *Me86

Hoppas jag, vill ju oxå träffa er ju, var länge sen.
    Nu ska vi ut och gå med hunden. Loke är jätte förkyld idag, hoppas han blir bättre snart!
    Bra med er då?

• Me 86

Hej tjejor...
    va trött jag är idag, måste plugga men orkar inte... jobbigt jobbigt...
    Har lagt bud på ett hus idag, håll tummarna för att ingen bjuder över! Vill verkligen ha de huset. Det e inte så fiint just nu men jag har stora planer på hur jag ska fixa!
    ska ni göra annars i veckan då? Imorrn ska jag jobba, på morgonen bara.

• Me 86

I skultuna... det e ju inte sååå långt bort... och så är huset stort, ca 300kvm inkl källaren!
    husen här i stan är ju jätte dyra...

men håll tummarna!!! vill inte att det ska gå upp mera i pris...

• Me 86

Älvan; jag vet inte... beror nog på hur mycket lån man behöver... vi fick inte på bara jespers lön men nu när jag har timjobb så fick vi...

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...