Inlägg från: hippiemicka |Visa alla inlägg
  • hippiemicka

Västerås Unga Mammor...

ush hatar snön man drar in allt slask med vagnen=/ men men allt bra med alla???
    kan nog ej komma iallfalll till dig Jessica bella sover juh för natten 19:00 o hon sover typ bara i sin säng =/ men men sådant e livet får ta nån mer träff på dagen nån gång igen snart???

• hippiemicka

hej hej alla=) jag vill bara säga allt e bra med mig o lilla isabell(som inte e så liten längre) =) hehe inte har jag fått igång min data en fast jag har lagt ut över 1000kr på nya delar=/ BLäää på den.... m,en men
    ja komme rinte på mamma kvällen iallfall,.
    men vi kan juh någon gång träffas på myrstacken på bäckby det e nå liknande busboprgen fast mindre

• hippiemicka

Hej hej alla nytt på min blogg nu så in o läs o ge mig en trevlig komentar=) hehe hippiemicka.blogg.se/

Älvan:såg oxå hoppas på att du fåt ersättning förjävligt att de kan vara sådant i BARN mat=/ tur att du öpptäckte det innan Teo fick det i halsen iallfall!

Hoppas allt e bra med alla o hoppas på en träff med alla snart alla samt alla barn!

kram krma på er

*Gia hör av dig om du ska till Linda nått=)

• hippiemicka

hej hej alla=) hoppas allt e bra med alla=) super kul på kallaset igår Amelia=) kommer nån dag o fikar...=) är det någon som ska ha fika träff snart eller? annars om ingen vill ha de hemma hos dig så har ja gärna hemma hos mig=)

ha d bäst alla snart så snart så kommer en data tyill mig=)

• hippiemicka

många som vill ha fika kan vi bestämma en tid o plats då???

• hippiemicka

jag fick jätte fina rosor med leverans hem igår av min älskling=) heheh..

hm ja hängfer ej med hit o dit står det massa om träffar men ingen som satt bestämt datum..hm men då säger jag så här nu då
    att den
    måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka

• hippiemicka

bhm ne men vi SKITER väl i träffas då om ni ska h¨ålla på att tjata om allt o andra ställen tänkte de skulle va kul om ja kunde komma nån gång men skirt samma..ISaABELL FINNS DET inget FÖR EN PÅ BUSBORGEN!!O JAG är ensamstående mamma som inte kan lämna bort Isabell hit o dit så kan inte se er på dem sena tiderna utan barn som har vart dem enda träffar den senaste tiden men men skit samma jag bryr mig inte ska det bara bli massa krången så gör så fan ni vill man ja bryr mig inte.. jag nöjer mig att träffa dem som vet hur jag har det!!!

Johanna hör av dig nån dag du e hemma så kan ja kika förbi=) så bella o amelia kan leka=)

• hippiemicka

festisK: Du sorry om du tog det så jag menar inget ialla det jag menar ähar inte med att görra om ja vill eller inte det är att jag inte kan för har ingen som kan ta henne på kvällen åt mig så inget illa menat kan va kul för dem som kan men ja kan inte så fel förstått..

ja kan ha fika hemma oxå nån dag o ja jessica fixar du en träff hemma hos dig nån gång bara man har pengar så kan ja oxå komma dit jag mkenade nu bara att vi skulle ta en liten snabb fika för att träffas på dan inte flera timmar då brukar barnen kunna sitta ca 1 timme kanske bara skulle bara vara roligt att se alla...de e juh kul för er som har träffats på kvällarna men tuvär kan juh ej jag när det e barnfritt o tuvär kan ja ej med på krogen.. men på dagarna när det e med barn så kan jag eller även ibland på kvällar bnär man kan ta med barn,,,

så hoppas ni inte e arga för ja skrev så ja skrev men nu förstår ni kanske vad jag menar!=)
    ha d bra

• hippiemicka

tack Jessica=) jo ja fyllde igår=).... NU har ja fåttt data=) Wiiii

• hippiemicka

nttan o jnny kom o fika sdan va ja o hjälpt jnny att packa lit av dt sista har flyttat hla dagn i dag llr ja hjälpt hnn o flytta=) ska ha mitt kalas på lödag så=) heeh mn ja fick iallfall n data av min pappa och av min pojkvän=) allt bra md lilla peabels?

( mitt tagntbort e cp så E funkar knappt) =/ mn mn har data iaf=) hh

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...