Västerås Unga Mammor...
Älvan:jadu det e juh inte skojs vet hur det e ja har ej jobb o e ensamstående... men söker för fullt o hoppas på att få ett till i augusti då hon börgar dagis...*håller tummarna på att de löser sig för er o*
Älvan:jadu det e juh inte skojs vet hur det e ja har ej jobb o e ensamstående... men söker för fullt o hoppas på att få ett till i augusti då hon börgar dagis...*håller tummarna på att de löser sig för er o*
älvan:ja vet ej om ja kan en så e de lite kris med pengar denna månad så de e juh det då
jo dels det vist kan gå dit kanske men hem ja har juh ischanerven jätte ont... men sedan vet ja ej om ja hinner så vill erj skriva upp mig enu utan väntar lite till vi får se kanske=)
Nettan skriv på msn till mg på min ser du offline ut så kan ej skriva till dig där 0om du ej skriver först=/
Johanna=) ska till öppna kl 9-11 sedan kanske skanske ja ska till en kompis ostäda efter det kan vi gunga=)....om ja inte ska iväg dit så ska ja ut o gunga när Bella har sovit middagen=)
Jag o Nettan har redan planderat o gunga så då kan det juh bli en gungträff om ja ej ska iväg=) viktor e hos dagmamma o han slutar 2
Ååå vilken härlig sol när man vickade upp persenierna i mårse=) Idag blir det defenetivt att gunga=) nån mera som ska gunga?
Nu ska ja iallefall ta min morron cigg med nmitt morronkaffe o sätt amig i solen o ha d bra=)
om ja kommer så kan ja inte heller så sent för det blir väl till att gå hem oxå så..
Nettan aa men ja går ut på förmiddagen..sedan kanske ja e ute sen oxå om vädret håller i sig o berroende på Bel´la
aa men det e forttfarande kanske s¨å skriver ej upp mig enu det får bli en överaskning om ja kommer eller ej=P heheh
hehe det låter bra det=P