Inlägg från: johanna85 |Visa alla inlägg
  • johanna85

Västerås Unga Mammor...

Hej alla. Imorgon ska jag på info.möte på infokomp och förhoppningsvis börja skolan på måndag

Idag började vi babysim 2 och Amelia hade jättekul i vattnet+ att hennes pojkvän går samma grupp så det blev lite roligare för henne

• johanna85

Gia: usch vad läskigt.

Lena: Jag ska läsa allmänna ämnen på Infokomp

Vickan: Ja, hoppas han mår bättre nu så ni kan gå på julgransplundringen imorgon

• johanna85

Va dött det har varit här den senaste tiden

• johanna85

Kanske är en bebis där då älvan

Jag vill åka till Disneyland. Hehe, både jag och Fredrik sitter och försöker klura ut ett bra datum att åka. Hoppas att det blir en resa dit

• johanna85

Nettan:
    Vi ska åka till Disneyland i Paris. Om man åker i feb så kostar det sammanlagt med flyg, hotell och inträde tre dagar 2000:- för oss alla tre. Men det är ju lite roligare att åka på sommaren så vet kan inte bestämma om vi ska åka nu eller vänta.

• johanna85

Idag har jag gjort torsk, potatis,äggsås och kokta morötter till Amelia. Hon älskade det. Äntligen en maträtt som jag har gjort som hon tycker om *stolt*

• johanna85

Nettan: Ja, kan tänka mig att det är rätt så långa köer. Jag var där när jag var liten men kommer inte ihåg så mycket. När var du där?

• johanna85

Vilket tråkigt väder det är ute

Va händer idag då?
    JAg och amelia ska försöka ta oss till öppna på Råby om det inte regnar

• johanna85

Tror inte jag kan komma om jag inte kan ta med mig Amelia. Fredrik har fått ett nytt jobb nu så han kommer att jobba rätt så mycket den här månaden.

• johanna85

2 februari kl 18.00
    Jessica (festis kaktus)
    älvan (älvanpurjo) beror på om jag måste jobba eller om maken är hemma.
    Lena86 om inget konstig hämnder:)
    Johanna [Tar men sig Amelia kanske]Beror på fredriks jobb

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...