Inlägg från: johanna85 |Visa alla inlägg
  • johanna85

Västerås Unga Mammor...

Hej tjejer! allt bra med er?

Amelia mår lite bättre idag. Henns hosta är nästan helt bort nu så det är skönt. Imorgon är det ju hennes födelsedag så jag vill att hon ska bli pigg tills dess.

Vad tiden har gått fort. För ett år sedan vid den här tiden låg man hemma med värkar.

• johanna85

Ja, det är bara att ringa. Dom som vi va hos tyckte att det var jättebra att vi kom dit och kikade. De sa att det inte va så vanligt. Jag tror inte jag skulle kunna sätta Amelia på en förskola jag inte visste något om.

Ja, redan 1 år Fort har det gått.

• johanna85

Älvan:

Tack tack
    Hoppas att det bor en bebis där då

• johanna85

Mickan. Ja du får komma på en morgonkaffe. Amelia har lekt jättemycket med dockan idag och knappt det andra.
    Vi vill komma på en fikaträff hos er

Gia: Vart praktiserar du någonstanns?

Åkte för att köpa en mobil idag och då så svängde vi in på arosbaby först. Där hade dom rea på bilbarnstolar. Hade kostat 3200 och nu kostade den 1995:- så vi var tvungen att passa på. Nu sitter hon som en gud igen i bilen. Den andra såg så trång ut.
    Får klara mig med min gamla mobil tills nästa vecka som jag knappt hör något i.

• johanna85

Gia: Jaha, va kul. Är det till undersköterska som du pluggar?
    Jo, det går bra. Lärarna är lite virriga bara. Man kan aldrig lita på att dom skickar ut nya uppgifter så man får jaga dom.

• johanna85

dÄlvan: en håller på till den 28 men dom hade bara tre stolar kvar efter den som vi handlade.

Gia: Det är bara allmänna ämnen.

• johanna85

Japp, jag ska till öppna imorgon!

• johanna85

Jag är helt slut idag. Någon som ska hitta på något mysigt idag med sin sámbo?

• johanna85

Kan vi inte ta en dag på busborgen igen?

• johanna85

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85

Fika på stan va längesen

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...