Västerås Unga Mammor...
Måste ta en promenix till ica och köpa mig tidingen, så man får se på dom små (och mammaorna)
Måste ta en promenix till ica och köpa mig tidingen, så man får se på dom små (och mammaorna)
Idag har det varit massor av besök här, hade även 10000 personer här igår så nu är jag trött! Nu får inga fler komma och hälsa på, v åker till dom när vi vill.
Vi var nyss ute på en kort prominad till plantaget och köpte lite fröer, jord och en superfin glad prydnadsgrejimoj.
Lillan är två veckor idag
Hippiemicka: Gratta isabell
oj hela 10 långa minuter
Det var läänge hehe
Ska vi gå ut och gå imorgon? Vi ska till bvc halv 3, men vi kanske kan gå en sväng innan eller efter det?
Hippiemicka: ja jag kan ju komma när vi är klara där om hon sover, annars skydar jag mig hem och ammar och kommer över sen. Om det låter okej.
Idag var vi på bvc och Lillan har växt jättemycket!
Nu väger hon 3920gram och är 15dagar, 500gram mer än när hon föddes
så det finns allt mat i brösten!
Hippiemicka: Grattis eller va man ska säga
Lillan har sovit hela natten! Från 23-07 men jag väckte henne vid 3 så hon åt lite, sen somnade hon igen. Det är så konstigt för vissa nätter sover hon som inatt och vissa vaknar hon varannan eller varje tmme....
Älvanpurjo: Jag vet att jag inte ska det, men jag blir så orolig när hon inte ätit på länge. Dom sa på bvc att jag inte behöver väcka henne för hon sover för att hon är mätt och hon går upp jättebra i vikt, men jag är ändå orolig....
God Morgon! Inat har Lillan arit jätteledsen, men nu sover hon och är nöjd.
Idag var vi på en jätte lång promenad det var skönt med syre, men F*N va det blåste och va kallt! Idag är lillan 3 veckor!