Inlägg från: Mi Amore |Visa alla inlägg
  • Mi Amore

Västerås Unga Mammor...

Hippiemicka: Va haglade det!? Men åååååå jag vill ha vår ju! Usch jag vill ha lite fin väder och värme så jag kan gå ut och gå långa promenade varje dag! Dels för att det är skönt men också för att gå ner alla dessa kilon som inte ska va på min kropp nu när jag inte är gravid längre! grrrr

• Mi Amore

Hippiemicka: ne det missade jag helt, eller inte att det regnade men att det snöade!
    Sandja: Jag antar att du längar lite extra till sommaren

• Mi Amore

Tucker det har haft den lite väl länge, flera månader lixom....

• Mi Amore

Hippiemicka: Har du fårr lappen av mimer att dom ska börja ta betalf för El och vatten!!?? Hallå varför tror dom att jag bor här för? Gaaaaaa
    Jag vill också ha ett hus! Men vi kollar på andra lägenheter nu, hus får det bli när jag kan börja jobba igen.

• Mi Amore

Hippiemicka: Det står såhär: Mimer och hyresgästföreningen har kommit överäns om att kostnaden för el och varmfattenförbrukningen på bäckby inte längre ska ingå i hyran, utan betalas direkt av hyresgästen. Hyran kommer säkas med 344kr om du bor i en lägenhet på 75kvadrat. Detta kommer göra det mer rättvist och du kan själv påverka hur mycket du kommer att betala.

Halllååå 344kr det är ju ingentigt! Jag bor här för att det är så bra att elen ingår för att då kan man tvätta hur mycket man vill, ha dator på långa stunder! 344kr är ju typ bara det dator drar ju! Mimer äckliga skitdåliga tvättmasiner drar ju hur mycket som helst!!!! Gaaaaaaaaa hata mimer!

• Mi Amore

Hippiemicka: det står inte från när det ska gälla, men det står att under våren kommer man bjudas in på ett info möte.

• Mi Amore

Jag har inte fårr laggen som man ska skriva på som du fått mickan.....mysko....

55kr per kvadtar meter sänker dom med

• Mi Amore

hippiemicka: ingen aning måste fråga olle.

lena86: jag vet inte vad jag skrev, så här ska det va: 55kr per kvadrat meter och ÅR! Ska det va.. sorry

• Mi Amore

Me 86: Grattis till huset! Avundsjuk!

Superskönt att våren har kommit tillbacka!

• Mi Amore

Fy FAN vilken obehaglig sak jag va med om nyss!
    Faline och jag skulle gå på en kvälls prominad för att det är ju så varmt och skönt ute! Hon börjar gråta så jag fäller ner sufletten för att hon ska kunna kolla på trädgrenar och sånt, då hör jag en hund som skäller som besatt och jag kollar upp, då kommer VÄRLDENS STÖRSTA (såg ut som en blandning av grand "danwas" hur man nu stavar och hunden båtsman i saltkråkan) hunden springande mot oss skäller och hugger i luften!!!!!!!! Ägaren är en VUXEN MAN och han har hunden i ett koppel (som kan bli flera meter) hunden springer 4-5meter och HOPPAR UPP PÅ VAGNEN!!!!!!!!!!!!!!!!! innan ägaren rycker tag i kopplet!!!!! VA FAN!!!!!!!!! man rycker väl INNAN hunden hoppat på vagnen!"!!????? Jag blev helt ställd och rädd, jag ville inte va nära hunden så jag gick fort dom tusan, ägaren sa INGET! han bara skällde på hunden.
    Nu känns det som att jag sak börja gråta, det va jätte obehagligt! TUR att han inte hoppade upp vid hennes huvud!!!!

• Mi Amore

Mickan: Hittade ni ägaren till bilen?

• Mi Amore

mickan: tråkigt! Ja nu har hon blivit stor Hon var påskkärrning igår (fins bild i galleriet) super söt!
    köpte godis igår morse vid halv nio till påskkärringarna, men det kom inga igår, och kommer det inga idag heller så kan jag inte lova att det finns nå godis kvar hehe

• Mi Amore

Har inte kommit några påskkärringar idag heller och snart är godiset slut
    Mickan: hmm undra vem det kan vara, känner bara en i vår trapp och han har inget körkort..

• Mi Amore

AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det är ju massor!!!!!!!! Gaaaaa! Ne fy det var ju bara en vecka sen det var 17 grader varmt!

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...