Inlägg från: festis kaktus |Visa alla inlägg
  • festis kaktus

Västerås Unga Mammor...

Amanda:
    nä men stackare, låter bra ring till läkarn så ni kan får bli friska nångång en gång är okej, två ggr är överrenskommet och tre ggr det funkar men när det blir flera så är det inge roligt längre
    hoppas verkligen att ni får pencillin och kan bli av med det...

krya på er snart...

kramar

• festis kaktus

Lena: det var väl dumt att slå i tån det gör ju så ont

• festis kaktus

jag kan nog också hjälpa till skulle jag tro och jag har med körkort och kan säkert få låna bilen av mamma kan ta stora bilen så får vi i mycke.. och jag kanske till och med kan få min pappa att låna kärra för 50 kronor och ta med han som bärhjälp men måste höra först med honom... ;)

vi fixar detta gumman helt klart..

• festis kaktus

Hej tjejer..

ja jag var på öppna i går sussi... vi pratade om barnmat vi undrade vart du var någonstans och hon med nova skulle ringa och skälla på dig sa hon

ja man fastnar lätt på ikea var där i måndags och köpte bak till Pebels leksaker kändes som att hon bara var på besök när man körde ner alla hennes grejer i en påse men nu har hon en rosa back med sina leksaker i

Ja pebels har helt plötsligt börjat vakna före klockan 9 detta har aldrig hänt men senaste veckan så vaknar hon runt 8 varenda dag.... snacka om att man upptäckt att man är såååååå bortskämd när dom sover länge på dagarna....

ja i helgen ska jag åka till N och diskutera lite angående vårat förhållande och sen ska vi fira alla hjärtansdag lite tidigare så det ska bli mysigt

johanna85 va tråkigt att hon åkt på en vända till med öroninfalammation stackaren...

ha det bra tjejer

• festis kaktus

ja jag har tänkt att gå till skallberget

• festis kaktus

ja själv sitter man helt ensam med en sovandes dotter i famnen och har riktigt tråkigt.....

• festis kaktus

har lagt inn lite nya bilder på mig och Pebels under bildgalleriet

• festis kaktus

får se om jag kan följa med på fikan har dopet på lördan och så och vet inte riktigt om jag orkar och kan komma ner på stan på måndan men kanske skriver upp mig senare i så fall..

beroende på datum på busborgen så förljer vi gärna med om vi kan komma

• festis kaktus

men micka det är ju en fika på stan den 5 mars, och ev en på busboregen senare...

förresten kul att veta att du tycker att man lämnar bort sitt barn hit och dit för att man en kväll är barnledig för att träffa sina kompisar... som ensamstående mamma menar jag...
    jag accepterar att du inte vill lämna bort Isabell en kväll och då tycker jag inte att du ska spy galla på dom som har valt att göra det...

och jag tyckte att det skulle bli att träffa dig ska försöka komm apå fikan på stan (om det fortfarande är någon) men jag har dopet på helgen och vet inte om jag får massa att fixa...

på busborgen så finns en avskild avdelning för små barn där det är ett litet bollhav har inte varit där sen Pebels var några veckor men jag tror nog att Pebels kan kasta en och annan boll det är i alla fall stort så man behöver inte trängas... och det är en av andledningar att jag väljer att sällan ta en fika på stan med barnvagn nu mera för jag tyckerd et är jätte jobbigt att ha folk stirrandes p åen för att man kommer barnvagn och tar upp plats...

och om nån skriver nått om en annan plats så behöver man inte ta det personligt tror ingen sa nått om en annan plats för att du ska känna dig utanför..

om du nu väljer att vara icke akktiv här så är det upp till dig men jag kommer att sakna dig och isabell i alla fall..

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...