Inlägg från: festis kaktus |Visa alla inlägg
  • festis kaktus

Västerås Unga Mammor...

ja jag kan också komma hem till dig(micka) på middag det vore skit kul och vi kan ju ha nån middag mitt på dan med barnen också....

Nu tycker jag att vi tar en fika på stan den 5 mars tror jag kan komma.. och sen kan vi ta nån fika hemma hos nån mig kanske...

och så kan dom som vill gå till busborgen och fika det är inget tvång..

• festis kaktus

hej hej ja härblir det till att fortsätta att ta det lugnt och försöka bli friska... förhoppningsvis så blir vi friska eller ja skruttan jag är frisk så´när som å lite snor... ;)

• festis kaktus

nej jag är inte arg, förstår att du också vill träffas det hade jag me velat i din situation..

sen kan jag ju säga att jag många gånger funderat på att ta med Pebels just för att jag tycker att det är jobbigt att lämna bort henen på våra barnfria kvällar men så hade det alltid fallit sig att min mamma elelr syster har frågat om dom inte kan få låna lillan annars så hade jag nog tagit med Pebels och då vart nykter..

och jag har inte någon av dom gångerna alla varit ut på krogen följt med ut så man måste ju inte gå ut efteråt man kan ju gå hem när dom andra går ut..

vi ses den 5:e

• festis kaktus

hej hej vikkan..

jo då nu är det bättre liten har varit dålig men nu är hon bättre igen..

vet inet om vi kan komma på kalaset men det vet jag senare i nästa vecka eller kanske till och med ännu senare typ i början av den veckan...
    men vi återkommer om det..

• festis kaktus

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus

• festis kaktus

va ska ni göra i dag då... jag ska åka och handla så jag kan baka i helgen till dopet och sen ska jag till min farmor och sitta där under tiden hon blir klippt och permanetad av min mamma... sen får vi se om jag kanske börjar baka nått redan i kväll :)

näpp nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma komem rmed bilen ha det så bra..

• festis kaktus

ja jag har planerast att gå i alla fall....

• festis kaktus

nej det blir ingen öppna förskola här Pebels har feber igen

• festis kaktus

grattis mika.. du fyller år idag va

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...