• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

jobbigt älva..... ring kvaresvärden

• älvanpurjo

han kan inget göra när det är våran diskmaskin... har tårkat upp nu så ärl ungt.. men får använda toakranen

• johanna85

Hej alla. Imorgon ska jag på info.möte på infokomp och förhoppningsvis börja skolan på måndag

Idag började vi babysim 2 och Amelia hade jättekul i vattnet+ att hennes pojkvän går samma grupp så det blev lite roligare för henne

• lena86

johanna vad ska du plugga för nått?

• Me 86

Hejsan!

måste bara berätta att Loke satt en äppelbit i halsen idag.
    Det var jätte hemskt, jag lade honom på mage över mina knän lutandes och bankade han i ryggen men det lossnade inte, höll han till slut i benen och bankade han i ryggen men han andades ändå inte. Då sprang jag och ringde 112 och precis då så kräktes han upp det och började skrika och andas.
    Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, och det tog så lång tid innan han fick upp det... usch... skakar fortfarande

Har det hänt nån annan?!

• Twicted

gia: usch.. fyy va hemskt, jag skulle fått panik...tur att det gick bra alla fall...

i dag så har vi träffat vickes dagmamma förförsta gången... gick jätte bra...

• lena86

Me86 jag verkligen va hemsk ...

• sööt

gia: uss va hemskt... vet inte hur jag kulle reagerat...

johanna: ja emanuel värkade inte så förtjust i vattnet.. hehe men d va väl bara för att han va trött..??

vad har ni andra hittat på idag då?

• TRIICANA

bor varken i västerås eller har barn.. bor i heby.. men vill ha barn. håller på..

• johanna85

Gia: usch vad läskigt.

Lena: Jag ska läsa allmänna ämnen på Infokomp

Vickan: Ja, hoppas han mår bättre nu så ni kan gå på julgransplundringen imorgon

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...