• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • johanna85

Va dött det har varit här den senaste tiden

• lena86

johanna de håller jag med om..

• lena86

ja jobba hela dagen i går på måndag får man lön den sitter fint:D!

• älvanpurjo

jahap idag har manj obbat och planterat om blommorna. undrar vad som man ska sätta händerna i härnest.
    funderar på att packa ner vitrinskopets innehåll. smalarj u på småspritflaskor har massvis så tar ett tag att damma och så... hmmmm

börjar fundera om jag är gravid ivll ha choklad helatiden.. hmmm... väntar mensen nästa vecka nu får vi se....

• Twicted

älvan: hoppas det blir pos på testet då!!

i dag har jag varit med mamsen heladan.. ygge har jobbat och jag ville inte vara själv...

ska åka hem nu så att lill skrutten får sova han är lite gnällig...

• johanna85

Kanske är en bebis där då älvan

Jag vill åka till Disneyland. Hehe, både jag och Fredrik sitter och försöker klura ut ett bra datum att åka. Hoppas att det blir en resa dit

• festis kaktus

Hallå tjejer!

Är det ingen som vill träffas den 26 längre
    skrev och fråga här för nån dag sen men det är bara älvan och Lena 86 som kommenterat det och sen pratade jag med sussi på msn och sa att jag hade skrivit här hon hade sett det....

hoppas att ni fortfarande vill träffas...
    jag kunde tyvärr inte komma i tisdags då jag var i mariefred och träffade min kärlek... man får ju passa på så länge det går..
    vore kul att träffa er och snacka lite skit....

• älvanpurjo

twisted och johanna
    jo vi hopaps så... får se... ska testa mig nästa helg om ej mensen kommit...

hålelr på att få min man att öska massa andra jobb..
    hans arbetsgivare ringer 2 timmar innan han vill att han ska vara i stockholm och i lastbilen.. börjar lbi trött på sådnt...

nu har vi ksrivit på lägenheten så nu börjar det gå frammåt...

• lena86

Men gör en lista där folk kan skriva vilka som kommer:D...=)
    då är de lättar och veta:D

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...