Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

grön/svart bajs!

Noah är snart 5 månader och jag har börjat lite lätt med smakisar vilket resulterade i en hård mage och jätte illaluktande gröntsvart bajs, han bajsar bara varrannan dag oxå, är det normalt med det mörka bajset? Han har fått potatis blandat med ersättning och potatis/palsternacka.

• Svar på tråden grön/svart bajs!
  • Bellahhh

Ja haha jag vet att det kan vara en infektion, men han är inte det minsta sjuk, det är därför jag frågar, det måste ju ha med maten att göra? Annars är det ju ett lustigt sammanträffande att bajset ändras när maten ändras? Eller ? Hjälp!

• Bellahhh

kan vara så! glömde skriva att han har fått ersättning sen han va 1 1/2 mån, å nu för 2 veckor sen bytte vi till ersättning nr 2 (4 månaders ers.) kan det beror på det ??

• Bellahhh

nej han är hur glad som helst o ingen feber, jag testade att bajsa honom nu, har bajsat själv idag en gång innan, men bara för att se om det berodde på hur länge det har legat i tarmen, och bajset var defenitivt mycket mer brungult nu och små hårda lite mörkare "bollar" i haha, så om det har ändrat färg nu igen, kan det väl inte bero på infektion?

Svar på tråden grön/svart bajs!