Inlägg från: Dundermamman |Visa alla inlägg
  • Dundermamman

Diskmaskin

Vi har en Cylinda DM42, en helt suverän maskin! AAA-klassad med jättebra torkprogram, disken är heltorr när man öppnar luckan!
    Ljudnivån är verkligen låg också och det bästa av allt är att den drar endast 11 liter vatten per disk! Så lite går det knappast åt om man diskar för hand efter 12 personer!
    Vi fick också 40 månaders försäkring på köpet då vi köpte den på El-Kedjan!

• Dundermamman

Ja, vi har precis renoverat hela köket och köpte nytt alltihop, kollade nu och den kostade 7490:-, men då utan front, vi har en trälucka (samma som köksinredningen). Det finns frontlucka att köpa till i rostfritt vet jag men kolla mer på www.cylinda.se

• Dundermamman

Marline-> Tyvärr vet jag inte det,men ring en återförsäljare och fråga vilka tillverkare som gör maskiner som är 45 cm, så vet ni vad ni har att välja mellan!
    Jag kollade på Cylindas hemsida och upptäckte precis som du att de bara har i fullbredd! Synd, för min DM42 är verkligen kanon!

• Dundermamman

Såg nu på electrolux hemsida en smaldiskmaskin som en släkting till oss har! Hoppas länken fungerar www.electrolux.se/node39.asp
    Dock har den lite högre vattenförbrukning än den jag har men annars är den AAA-klassad med låg ljudnivå!

Svar på tråden Diskmaskin