• vice99

BIM v. 7

Hej är ny ochtänkte hänga på oxå. Men HUR gör man. När vet man när man har BIM och så. Skulle vara glad för en liten genom gång. Är nu på dag 12. Har ätit pergo till dag 10. Antar att det börjar närma sig äl om det nu blir någon sådan denna gång

• vice99

Hur fyller jag i mig på listan. Har BIM v7

• vice99

Hej hoppas att jag gör rätt nu men skriver in mig så får vi se om någon säger till om jag gjort fel. Vad är det för siffra som sitter inom parantesen? Visst är det så att datumet är den dagen man beräknar få mens

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e) (8), Vice99

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 36

Statistik: 0,2 * 36 = 7(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• vice99

Vad är siffran i parantesen i bim listan. Skulle vara jätteglad för svar

• vice99

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 36

Statistik: 0,2 * 36 = 7,2(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• vice99

Guuud vad ska jag göra. Borde sexa idag men orkar bara inte. har ingen lust, inga flöden och dessutom känns det nästan som skavsår där nere. Desto värre är att gubben känner likadant. vi hade sex i söndagskväll. Tror ni att det räcker att vänta till imorgon????!!

• vice99

Jag har inga flytningar alls nu. hade något konstigt, ej genomskinligt med lite babyrosa i, igår men absolut inget nu. känns tillockmed så att det är för torrt för att torka sig. väldigt känsligt. hade dessutom lite kliningar i går och i förrgår

tror ni att det kan vara så att det blev ingen ägglossning denna gång?

• vice99

God morgon Yrrepyrr. Det verkar som om vi är de enda som har klarat sig ur sängen idag. Eller så är kanske alla andra väldigt ansvarsfulla tjejer som går på jobbet kl 8. Skämt och sido börjar själv kl 9,30.

Vad har ´hänt hunden?

Jag går bara och väntar på BIM. Har inga känningar alls på något. Är bara extremt torr. Men varannan dag är ett måste för man är så rädd att miss en eventuell smyg äl.

• vice99

Äntligen hemma från jobbet. Det tog enbart 3 timmar att handla mat och göra de ärenden som behövde göras. Varav 35 min i väntan på att pizzorna skulle bli klara. Lyckades tappa handväskan på coop forum, men någon dam hade hittat den och lämnad den till kundtjänst. Bussigt tycker jag. Blev allt lite rädd när den kom bort. Dels hade jag visa och annat iden + 1000 kr. Men det viktigast var att jag hade min medicin iden och läkaren hade gått för dagen. men det gick ju bara bra. Så nu 12 timmar sedan mitt sista inlägg så är jag tillbaka. KUL tycker jag

Svar på tråden BIM v. 7