BIM v. 7
oj jag börjar jobba om en timme måste hoppa i duschen see you to night
oj jag börjar jobba om en timme måste hoppa i duschen see you to night
god morgon gals.
Har börjat känna av ryggslutet och är rädd att det kommer en tant snart. är på BIM-6
yrrepyrr varför har du 11 graader inne. det kan inte vara nyttigt
Neeeej jag var precis på toan och jag har en liiiiten blödning, så där lite rosa gul ej genomskinligt litet kladd. Vad ska man tro om det är det början på den röda Tanten. skulle tro det.
Ja ha det var bara att ta bort sig från listan då!!!!.
Fick mitt progesteronprov idag och det var långt under vad det ska ligga på vid äl. 4,25 och man ska ligga mellan 20-90. Dessutom var gravtestet negativt. Depp, depp och åter depp.
Jag hade hoppats på att det inte skulle bli en månad 26 men så verkar det bli. Tillbaka till pergotime igen då.
Förmodligen kommet jag att hamna på BIM v10 nu så kanske ses vi där men det hoppas jag inte. Jag vill ju att ni ska byta till gravidtråden så många som möjligt.
Kramar jag kommer att följa er för att se hur det går för er.
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)
15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)
16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 46
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51
Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln (1)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)
Cattis82: Du ska verkligen inte skämmas. problem står i relation till hur man upplever dem. måste säga att mina 3,5 år gått ganska fort ändå. Det är nu sista året som det börjat kännas motigt
CAttis82: jag har gått på utredning för ca 2 år sedan men fick göra ett uppehåll då jag opererade bort 2 st endometrioser från äggstockarna. Uppehållet blev 1 år och nu är vi tillbaka på kk igen med pergo som start. Men med tanke på att det inte heller gick så bra så hoppas jag nu på en fortsättning. Men jag kommer inte att låta det gå så lång som till IVF, då får det var och jag får nöja mig med min underbara son på 7 år.
Tsarbabe: som jag skrev till cattis82 så är tid ett relativt begrepp och jag var lika spänd som ni i början.
Enda skillnaden är att sex inte är som det brukar vara längre
nä nu går jag och lägger mig. Allt för att nästa äl ska komma fortare
natti gals
godmorgon gals hur går det för er många plus snart hoppas jag.
off to work!!!
mensen kom och jag tänkte att jag skulle passa på att ta en cider, förhoppningsvis för sista gången på ca 1,5 år. Kan inte säga att man tål spec. mycket nu. Två cider och jag är riktigt på pikalurven.
MÅnga kramar alla tjejer
God morgon alla flickor
Vill bara kolla hur det går för er. Själv har jag kommit till dag 3 och får snart börja med pergo.
Går bara och väntar på att någon vänlig själ ska öppna en v10 tråd som man kan skriva in sig på. kul med listor dagarn får fortare då
Jag har precis öppnad en BIM v 10 för oss som inte lyckades denna gång. Hoppas att jag får lite sällskap
Min mens hoppade oxå över några månader utan anledning. Den brukar komma som en klocka.
Enda skillnaden från tidigar var att jag skulle få börja med pergo och var så glad och upprymd över detta. Man hoppades ju att plötsligt så händer det ( som värsta trisslotten liksom). Men jag hann inte ens börja med pergon för mensen försvann. Fick utskrivet gestapuran för att få igång den igen. Inte för att det blev någon äl ändå men det var väl en annan femma. 75 dagar försent kom den igång med hjälp av gestapuran.
Gynekologen och sköterskorna på kk trodde att det antagligen var psykologisk. Med tanke på att jag verkligen vill få mensen så fortsom möjligt den gången så jag skulle få börja med pergon.
Kroppen är en märklig sak!!!?
Jag hamnar på Bim v 10 och inte 11 som de flesta andra här. Lite tråkigt men det blir nog bra där oxå. Men det är kul att följas åt liksom.