Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

BIM v. 7

Jag har Bim den 17:e .... tror jag... har så konstig mens och dessa äl-stickorna var lite otydliga så jag vet inte säkert....

Har fått två mf sedan dottern föddes och två innan henne, så jag hoppas verkligen verkligen... detta är femte försöket på nummer två...

• Full av förhoppning

med clearblue är det BIM-3 man kan testa på...

en lutealfas är alltid 10 till 16 dagar (tiden mellan äl och mens)

ett gravtest som testar på extremt låga halter hcg är inte lönt att testa med förrän tidigast 7-8 dagar efter befruktning.

hade inbrott igår och var i chock och vet inte om jag missade min äl för vi inte kände för att ha sex efter det ... strecket var svagare i morse än igår
    men man kan ju bli gravid de sju dagarna innan äl också så hoppet finns kvar.

BIM -12

• Full av förhoppning

GRATTIS!!!

Det började nyss ömma i mitt högra bröst.... men å andra sidan så brukar det spränga i brösten runt äl och vid mens också sen jag fick Isabelle... så jag vet ju aldrig. Det var så lätt INNAN förlossning, för då visste jag direkt när jag var gravid för det var exakt samma symptom. Jaja vi får väl se....

Förlåt en korkad fråga men vad betyder siffrorna efter namnen... och fick jag vara med på BIM den 17:e

Grattis än en gång Fluffmoln, så roligt

• Full av förhoppning

Yrrepyrr... om du har BIM-18 så har du ju inte haft ÄL än, Äl är alltid 10-16 dagar innan mens... så då är nog flytningarna att du har äl Eller att du skulle haft kortare cykel denna gången

• Full av förhoppning

jag har mensvärk i både rygg och mage och ömmande bröst BIM-10 (ska testa alla hjärtans dag om inte tanten kommit)
    I 3 av mina graviditeter så har brösten börjat spränga och jag har fått ryggont ca 2 dagar efter befruktning redan.... men efter förlossningen vet jag som sagt inte alls, för det kan lika gärna vara menssymptom nuförtiden

Vi får se....

• Full av förhoppning

Losam

Om man vet hur lång menscykel man har så vet man vilken dag mensen brukar komma och det är en BIM dag Hoppas du blev hjälpt av svaret

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 50

Statistik: 0,2 * 50 = 10 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07, Tussilutt(3)

• Full av förhoppning

Jag har fått sjuk mensvärk och den går ner i låren???!?!?!?!?! Det har aldrig hänt mig tidigare... både fram och bak.

Är bara så jäkla rädd att jag helt plötsligt har en "normal" mensperiod på 28 dagar istället för 36-38, för då har jag säkert missat äl och ska ha min mens och det isåfall är därför jag har mensvärk.... suck.... HATAR VÄNTAN!!!

Svar på tråden BIM v. 7