BIM v. 7
Jag mår illa eftermiddag/kväll
Vill INTE ha mens.... jag är livrädd varje gång jag går på toa att det ska vara blod på pappret....
Jag mår illa eftermiddag/kväll
Vill INTE ha mens.... jag är livrädd varje gång jag går på toa att det ska vara blod på pappret....
junior J...
japp jag har väldigt oregelbunden mens... senaste gångerna har cyklarna varit 38 och 36 dagar, så jag har räknat med en cykel på 36 dagar och då är BIM den 17:e... men denna månaden började jag inte testa med älstickor förrän dag 20 så jag kan ha missat det, för jag tyckte inte att det visade så tydligt... det blev inte så starkta streck som jag hört att det ska bli.
Så summan av kardemumman är att jag är rädd för att min cykel kanske var "normallång" denna gången och att jag då missat äl för att den varit mycket tidigare än de senaste gångerna... och jag då ska få mens nu i dagarna...
mina "skenis"symptom nu är att mina bröst ömmar... jag har mensvärk som fortsätter ner i benen... mår illa på eftermiddagar och kvällar.... och fick ett rejält stick på höger sida i tjejmagen igår eller i förrgår (minns ej vilket)....
Ska bli så spännande att se sen vilka som plussar i tråden... vilka symptom som var äkta och vilka som inte var det...
Vågar inte hoppas efter 5 försök varav 2 mf
Testlagret har billiga tester av alla de slag.
www.testlagret.se
Hej mitt namn är Linda och jag är testmissbrukare
Det är 30 dagar sedan mitt senaste test *asg*
Idag fick vi en ny familjemedlem.. han heter Roland och är en liten husmus med brutet bakben som vi hittade på min pappas parkering. Han bor i en matlåda nu med hål i locket och är jättesöt.
wea
det är 11 dagar sedan du hade äl om du hade äl den 29:e och clearblue kan testa positivt 3 dagar innan BIM så ja det kan testa positivt efter 11 dagar...
Köp ett clearblue om du känner dig osäker!
när jag var gravid med Isabelle testade jag med preg... fick först ett svagt streck EFTER att tiden gått ut.... köpte ett nytt och gjorde igen... inom tio minuter men efter 5 minuter fick jag ett svagt streck... köpte ett rfsu som ska testa tydligare... samma sak... inom 10 minuter men efter 5.
morgonen efter köpte jag ett clearblu och tjoff fick jag ett starkt plus på mindre än en minut.
Kram till masqito... ditt plus kommer i sinom tid
Här mås det illa, brösten ömmar, fryser och är sååååååååååååå trött... går som en zombie...
dag 31 i menscykeln nu... ska testa alla hjärtans dag...
Idag fick jag åka och handla svart Tapenade och crostini... jag visste inte ens vad det var förrän i fredags på tjejmiddag hos grannen och nu är jag BESATT!!!!
Tapenaden var finhackade oliver med vitlök, sardiner och kapris och sen åt jag det på vitlöks och persiljecrostini (små platta skorpor) MUMS!!!
Brösten spränger lite mindre idag tycker jag och mensvärken är inte lika påtaglig... tandköttet är inflammerat men det är för att jag varit slarvig med tandborstningen. Jag är sjuuuuuukt trött!!!!
Tantjäkel håll dig undan!!!
Snälla Maglan, du förstör dina slemhinnor genom att sätta in en tampong när du inte har riklig mens.