Inlägg från: Nettan 80 |Visa alla inlägg
  • Nettan 80

BIM v. 7

Hej hej, lägger in mig här om det är ok. Hoppas verkligen det tar sig denna gången!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 40

Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
  • Nettan 80

Hellu,
    måste fråga. Har fått ganska mycket vita flytningar igår och idag. Är det någon som vet om det är gravsymtom?????
    Hoppas det blir ngt denna gång, fick lite inside information om när min ägglossning var pga att jag besökte gyn på ÄL- dagen. Så hoppas verkligen det har tagit sig.
    Annars tycker jag inte att jag känner ngt. Kanske lite spänningar i äggstockarna men det är kanske bara som jag inbillar mig

• Nettan 80

ok. då ska jag kolla upp det. Tack för tipset.

• Nettan 80

pellan72: råkade pricka in att jag var hos gyn den dagen jag fick utslag på Äl-stickorna. Och då sa hon att hon kunde se att äl var igång men att det ändå kunde ta upp till tre dagar innan ägget verkligen lossnade. Så jag tror kanske att din äl började i lördags men att du fortfarande har det och därav sekretet. Lycka nu till och kör hårt

• Nettan 80

angående onda bröst. Jag har lite ont mitt på bröstvårtorna men inte resten av brösten. Hur känns det för er andra? Var gör det ont på er?
    Ingen mer än jag som har vita flytningar? Symtom?  Försökte leta upp svar på FL men har inte hittat.

• Nettan 80

Kanske inte ska spekulera så mycket, men det är rätt kul Men jag har faktiskt lite ont i mina äggstockar. Hade lite problem med förra mensen. Därav besöket hos gyn. Fick ett väldigt konstigt plus (tunt streck som man tydligen kallar spökstreck) som kom upp på inte bara ett utan på sju test. OCh sen fick jag en tilltagande smärta (trots att mensen var slut) som till slut bara blev för mycket. Gyn kunde inte förklara de konstiga plussen, för enligt dem skulle jag vara gravid. Men så var inte fallet. Snacka om att bli ledsen och besviken. Men det var bara att köra på igen.

• Nettan 80

Yrrepyrr; gud va det lät positivt!!! Tänk om vi lyckats nu då

• Nettan 80

Nu får jag verkligen upp förhoppningarna Äl har jag ju haft så det är ju endast väntan på BIM kvar. Tänk om!!!!!! Jag ler med hela huvet

• Nettan 80

Cattis82: precis så menar jag. Tjocka sega &  vita.( ursäkta den väldigt ingående beskrivningen) Verkligen kritvita oxå.

• Nettan 80

maglan: När har du BIM? Det är inte inbillning förrän motsatsen bevisats

Svar på tråden BIM v. 7