Inlägg från: Nettan 80 |Visa alla inlägg
  • Nettan 80

BIM v. 7

gomorron brudar!! Hur mås det idag. Själv har man börjat få ganska ont i bröstvårtorna och enorm "mensvärk" Jag hoppas så!!!! Men det är väl tanten som är påväg.

Sofis; stackars dig, jag hoppas verkligen att det löser sig. Känns så himla lätt för honom att helt plötsligt ångra sig. tror du inte bara att han har blivit lite rädd och förstått att det är en stor grej. Hoppas det löser sig till det bästa! massa kramar

• Nettan 80

Tjena tjejer,
    har molande värk i magen som går hela vägen ner i vaderna. Nästan som växtvärk. Men jag hoppas jag har växt klart nu
    Och när mannen min kom in när jag duschade idag ( va inte så romantiskt som det värkar ) så utbröt han; gud va röda dina bröstvårtor är, har du ont?  Och ja, jag har ONT!!! Tror jag har BIM på  måndag ( skulle egentligen ha den på lördag men ÄL blev försenad) men jag vet faktiskt inte helt hundra. Testade idag men det var neg. Jag kunde inte hålla mig. Vad tror ni, gravid, skenis eller mens?
    Ska även tillägga att jag varit ganska kass i buken. Ursäkta, det blev kanske lite mycket detaljer.
     Men jag hoppas det blir plus denna gången!

• Nettan 80

Jag hoppas oxå!!!! Jättemycket Men man måste ändå försöka att vara lite lugn. Jag blir ju så himla besviken och deppig varje gång. Man säger ju tredje gången gillt, men jag har ändrat det till Sjunde gången gillt

• Nettan 80

Maglan: Jag är också andfådd. Eller har väldigt svårt att andas i alla fall. Inte så himla illamående men väldigt besvärad av den ständiga värken i äggstockarna. De är jättesvullna, kan liksom känna dem från utsidan. Låter kanske mer som mensen som är på väg. Men jag vägrar tro det
    Skönt att det är fler än jag som testar neg. det kan väl ändras hoppas jag

• Nettan 80

Maglan:
    Asså inte mer än vanligt
    de säger ju att man kan ha ont i ländryggen när man är gravid, så ja det kan vara ett tecken. Jag har bara konstant mensvärk och det har jag haft sen två dagar efter ÄL. Och som sagt så kan jag liksom känna äggstockarna. Och nu liksom gör det ont hela vägen ner i benen. Hmmmm mycket skumt. Men man kan ju alltid ta det som ett grav-symtom.
    Kände på min livmpder tapp idag (läste att man kunde göra det) och den var hård och rund som en pingpong boll. Tecken ?

• Nettan 80

Maglan: Usch din stackare, mådde lite illa innan idag men det släppte när jag kom hem och åt lite. Hoppas det går över snart. Tänkte gå och hoppa på mannen nu. Känns som ett bra sätt att fördriva tiden med
    Kollar till dig imorgon så jag får se hur det gått med illamåendet.

Kramkram

• Nettan 80

Hello girls, hur är det med symtomerna idag. Alla mina har försvunnit, så nu sitter jag här och inväntar den förbannade mensen. Den kan ju lika gärna komma nu, varför ska man behöva vänta in den. Testade imorse men det enda som kom fram var lite prickar på det "kommande plusset". OHHHHHHHH, jag vill ju så gärna!!!!!!!

• Nettan 80

Hej tjejer,

nu lämnar jag er. Fick den förbannade mensen idag. Jag mår riktigt dåligt. Jag orkar inte med fler minus nu. Denna gången fick t om inside info om ÄL från min gynekolog. Men det hjälpte tydligen inte.
    Yrrepyrr & Maglan: Vill gärna fortsätta ha kontakt med er (såklart alla ni andra också) så jag lovar att gå in  och kolla till er. Hoppas det går bra för er. Och hur det än går så kan ni väl skriva var jag kan hitta er. Lycka till nu!!!!! Kramar

Jag vill se en massa plus nu

• Nettan 80

Jaaaaa jag vet!!!!! Men som min man sa, jag har i alla fall mens. Och det har han ju rätt i. Även om den gärna får utebli. HÅller tummarna för dig. Lycka nu till. Vi hörs snart. Kramkram

• Nettan 80

Oj glömde listan, här kommer den.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan 80 (8st)

• Nettan 80

haha, ja, tanke överföring ja nu bär det av till v.10. Hur har det gått för dig?  Hoppas det kommer ett plus!!!!! Kram kram
    Om inte så ses vo kanske på v.10 tråden. hoppas inte det
    Kram

• Nettan 80

Någon som vet var BIM v. 10 tråden är. Mest så jag kan hitta er. trivs så bra här. Kram

• Nettan 80

Yrrepyrr: jag håller alla mina tummar för att det blir ett plus!!!!!

• Nettan 80

Maglan; jag vet hur du känner dig. Men nu är det bara och försöka ta nya tag. Vi ska plussa!!!! ÄL nästa vecka och sen är man tillbaka på den eviga väntan.

Mrs You: Håller tummarna för dig!! Hoppas det kommer ett plus.

• Nettan 80

Grattis plussare!!!!! Måste kännas helt underbart! Lycka nu till!!!!!

Sänder en stor kram till alla som fått mensen. Det måste ju vara vår tur snart!!!!!

Kramkram

Svar på tråden BIM v. 7