BIM v. 7
Hej alla ;) tillbaka på ruta ett igen då, Hoppas verkligen att vi lyckas denna gång!
Hej alla ;) tillbaka på ruta ett igen då, Hoppas verkligen att vi lyckas denna gång!
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J3:e(4)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)
15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)
16/2:
17/2: Beautyflie (1)
18/2: bertlyn (7:e)Yrrepyrr (2:a)(2)
Kvar på bim-listan: 22
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 20
Statistik: 0,2 * 19 = 3,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Å..det var inte meningen, jag kanske lär mig!
Det där med stickor vet jag inte om jag ska pröva..om man ligger i i två veckor varannandag borde det ju funka tänker jag eller nåt sånt :D
Hu va kallt. I umeå "bara" -10 hihi!Att baka lät gott..men det blir nog en enkel sockerkaka med chokladbitar i ;)
De dära stickorna...finns de på apoteket? tänkte..tja man kan ju roa sig med kanske..nåt att pyssla med medans man väntar ;)
Kram till alla härifrån med!
Rottis 77 Ja du är ju inne i tiden då man ska mysa så det kan ju lika gärna regna och blåsa best det vill ;)
Oj det lät inte kul! Minns när min gubbe låg borta på veckorna :(
Det var inte skoj!
Hoppas att det tar sig nu då så du har ett litet pyre i magen som sällskap!
*Yrre skingrar tanken med kladdig chokladsockerkaka*
BIM betyder beräknad inte mens eller bebis i magen..Om dy för muspekaren över ordet som kommer det fram vad det står för ;)
Jag har 31 dagars cykel Och när jag har ägglossning blir jag på lite halvtaskigt humör och får ökade flytningar :D känner igen mig om pruttarna *asg*
Men..hur skriver jag?? Hihi..
Bara en sån sak1 *asg*