Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

Jag har alltid vart hemma tills barnet blivit 2 år och har nu, i princip, inte känat en penny på 2 år så..Min gubbe är ingen höginkomstagare, ligger väl på medel..Det man tjänar in är ju barnoms avgift, bensin, att man lagar mat, bakar å sånt..

Vi går inte ut ofta..förutom ut men det är ju gratis ;9
    Gillar avv vara hemma..sen är ju datorer ett stort intresse, hemmabyggen men int nätverk och 5 datorer kanske är lyx vad vet jag ;)

• Yrrepyrr

Är det någon som vet om Te har samma effekt som kaffe?
    Att det blir svårare att bli gravid menar jag ;)

• Yrrepyrr

Okej..när man går hemma hela dagarna är det lätt hänt att man..klunkar..
    Dricker mycket örte dock mellan varven.
    Tack för infot!

• Yrrepyrr

Clearblue säger att man ska ha hållit sig 4 timmar men kan testa närsomhelst på dygnen!

• Yrrepyrr

Smilla75 Ja gör det
    Nu börjar min m va slut och jag tar min temp och börjar med stickorna på lördag!
    Denna gång ska det bli

• Yrrepyrr

Oja den stora feta koppen på morgonen
    Så..det får räcka med den

Det är bara så svårt när man är arbetslös att inte dricka mer kaffe så jag har inhandlat rött grönt och örtte och varvar med det..och lättdryck, man kan faktist dricka även den varm

Ang cola tillhör väl jag den generationen att det faktist bara smakar grogg så det suget har jag inte

• Yrrepyrr

BIM är den dagen då du beräknar att du ska ha mens! Eller som förkortningen betyder, beräknad inte mens.
    9-16 dagar efter första dagen mens så inträffar ÄL eller som en del säger 14 dagar innan nästa mens.
    Du borde om nu du är 12 dagar efter din mens första dag vara i ÄL tider
    Vet inte hur det funkar med pergo men det finns säkert flera här som kan mer om det.
    Lycka till och välkommen

• Yrrepyrr

Tinkerbell Myyyyspyyys! en hårinpackning ansiktsmask och ett härligtfossebad akompanjerat med en god bok e väl vad jag skulle ta för mej mol allena..

Nu e det ju inte så då bakar jag bullar åt ungar och ungars kompisar...Kan ju vara mysit de med ;-D

• Yrrepyrr

Jo visst är det så!
    Man hårdtränar så man kan pusta ut mellan varven !

Lägger ut ett kort på pressen av bullfikat, det dom är så hårdkoncentrerad på är helikoptern, ska han krasha eller inte
    Sköt om varandra under helgen!
    Kram Yrre

Svar på tråden BIM v. 7