• Maglan

BIM v. 7

Här har ni en med BIM den 12.. och som för tillfället sitter med en jävla molvärk :/

• Maglan

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 41

Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Maglan

Sofis

Det får ju inte vara dumma eftervärkar, då blir jag galen! :P

• Maglan

Sofis

Men vad kan det vara då så här tidigt efter ÄL? Jag hatar ovisshet. Det är det värsta jag vet. jag blir såååå frustrerad!

• Maglan

Sofis

Men tror du inte de kan vara en bebbe ändå då?
    Jag håller mina tummar att de ska vara de för oss iaf :P

• Maglan

Sofis

Haha..nå tips på vad man kan tänka på? Sitter hos samma tant hela dagarna nu när ja jobbar å det finns mycket tid att tänka kan ja lova.
    Ibland kommer man på sig att småle sen märker man att man tänker typ tänk om :)

• Maglan

Masqito

Haha...visst är det knäppt..fick idag nästan en sån där känsla som när man ska göra nåt kul å blir lite smånärvös :)

• Maglan

Masqito

Samma här...den kommer bara av sig själv :) Man liksom småler för sig själv..haha..tänk om nån skulle se en :)

Svar på tråden BIM v. 7