• Maglan

BIM v. 7

Sofis

Börjar fundera på om det inte tagit sig här heller..är säkert mensen jag känner av i magen :/
    Ska vila ja me..ta med alla sex hundar i soffan :) Här hundvakt idag :P

• Maglan

Masqito

Nä, brukar få svag mensvärk kvällen innan å lite starkare första mensdagen.. men mensen kanske är tidig..men känns ju nästa inte som menvärk längre..plus att hela magen känns utspänd..men vill inte hoppas så mkt..blir så ledsen om det inte är nåt..

• Maglan

Masqito
    Ja, men jag kan inte sluta hoppas :P nä, nu ska ja lägga mig å se på sjunde himmlen :) Höres i kväll brudar :P

• Maglan

Hej Hallihopa :P
    Fyller nu på min symtomlista :P
    Är kissnödig hela tiden..brukar vanligtvis kissa typ 3 ggr om dan..nu ha ja kissar fyra ggr på 3 timmar.. har inte druckit mkt heller.. :P
    Å vad jag hoppas :)

• Maglan

Sofis

Ja. Men det är ju alldeles för tidigt för sånna symptom...åh..är ju bara tecken på att man förmodligen är skenis :/

• Maglan

Sofis

Ja, är skithungrig hela tiden.. men när ja äter så blir ja proppmätt och mår tokilla

• Maglan

Sofis

Jepps..den fortsätter..
    Illamåendet finns där hela tiden.. :/
    Mn börjar precis som dig att tveka.. :/ Vill inte bli besviken :/

• Maglan

Sofis :
    Haha..bor i en sån liten stad så ja vågar inte köpa test på apoteket :/ Men faster hade kanske nåt hemma som ja skulle få ta.. :) Men men...vågar inte hoppas...gah..nu måste ja pinka igen..så fort ja dricker lite måste ja gå på toa

Svar på tråden BIM v. 7