• Minxy

BIM v. 7

Här platsar jag också....tanten kom idag

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e), Minxy (4)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2: maria och pojken (5:e)

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 9

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 9

Statistik: 0,2 * 9 = 1,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Minxy

Hej hej Siili Jag huserade också i V.3-tråden tills alldeles nyss.

• Minxy

Jag tempar inte. Använder mig av ÄL-tester istället. Det här blir vårt 4:e försök *suck*
    Visst är det konstigt att man kan tycka att det har tagit lååång tid innan det ens har gått ett år?

• Minxy

Bertlyn: Mmm....först så längtade jag i 1 år innan sambon var med på det hela och nu har både han och jag längtat i 4 månader. Det är ju egentligen inte så konstigt att man blir skengravid när man vill något så här mycket!

Jag har testat med billiga-testers ÄL-tester, men fick inget bra utslag på dom. Har hört att många har problem emd dom och ska därför prova CB ÄL-tester den här månaden.

• Minxy

Mmm, ska nog prova CB:s ÄL-test den här månaden

Jag har (tror jag) 29 dagar emellan. Eller 30. Slutade med p-piller 15/10 -06 så jag har bara haft 3 egentliga cyklar sedan dess.

• Minxy

bertlyn: Jag gillade den där listan skarpt! Jag älskar att fylla i listor och hålla på
    Jag kanske kör med tempning nästa månad...

• Minxy

För mig är det typ 10 dagar kvar till ÄL och tiden går så saaaaktaaa.....

• Minxy

Tinkerbelle: Ja man kan ju hoppas

Var på stan idag med en kompis som är i vecka 21 och kollade på bebiskläder till hennes kommande dotter....HJÄLP vad avis man blir!

• Minxy

Rikku; samma här...tror också att min ÄL kommer infalla runt den 30/1. Tiden går så sakta.

Svar på tråden BIM v. 7