• Minxy

BIM v. 7

Irriterande! Jag beställde ÄL-tester i torsdags (08:00) pch det står att dom skickar testerna samma sag som beställnigen kommer in, OM beställningen görs före 12:00.
    Mina skickades inte förrän på fredag eftermiddag
    Så jag kommer väl (kanske) få dom imorrn...och då är det egentligen för sent att se någon ÄL-stegring eftersom den ska visa sig ca 24-48 timmar innan ÄL (beräknad ÄL 30:e).

Jaja, jag oh sambon har haft sex varje dag sedan torsdags. Fasen heller att vi ska missa ÄL bara för att billigatester.se är seg med att skicka sin post!

• Minxy

Cattis82 och Tinkerbelle: Ja, man tycker ju att dom borde försöka anstränga sig lite... men men.
    Känns bara så trist eftersom jag beställde CB:s digitala ÄL-tester som kostar 246:-!! Det är ju mycket pengar....iaf om man inte får grejerna i tid så man kan använda dom.
    Iofs så kommer jag säkert kunna använda dom nästa månad, men det VILL jag ju inte

• Minxy

Cattis82: Jo, det kan man ju tycka, men jag tror inte att man kan få pengarna tillbaka. Det står faktiskt på deras hemsida att om dom har slut på en vara så kommer den ca 3 dagar efter beställning, så det kanske var det som var problemet.

Vill ha BIM nu!!!

• Minxy

Yrrepyrre och Hyacinth: Har ÄL idag om man ska tro på FL:s ÄL-uträknare. Eftersom mina ÄL-tester inte kom förrän idag (!) så hann jag inte med att testa den här månaden

Men jag räknar på att jag har ÄL idag...

Sofis: Jag tänker testa 14/2 om inte mensen har dykt upp alltså.

• Minxy

Misan1: PÅ bipacksedeln står det att ÄL-testerna ger utslag 24-48 timmar INNAN ÄL. När ÄL väl påbörjats så ska testet inte ge något utslag om det fungerar som det ska.

• Minxy

Jag har fått ömma bröstvårtor. Inte alls kul Det är så jobbigt att de flesta gravsymptom passar in som PMS också!

• Minxy

Tinkerbeller: Välkommen hem!

Min bröstvårtor känns verkligen som blåmärken - det gör faktiskt ONT att duscha! Jag fick lov att hålla för med händerna för att inga vattenstrålar skulle träffa bröstvårtorna.

• Minxy

Fluffmolnet: GRATTIS!!! Vad kul för dig/er!

Misan1 och Stil07: Vad tråkigt tjejer...det känns som om jag kommer joina er, så det blir väl ännu en lista för oss snart.

Kämpa på tjejer! Jag har inga symptom förutom mina ömma bröstvårtor och mina små hugg i äggstockstrakten. Börjar bli nervös och funderar om de där huggen kan bero på cystor i äggstockar/livmoder. Min mamma hade väldigt många cystor och för henne tog det 7 år att få barn. Vet inte om det är ärftligt....

Svar på tråden BIM v. 7