Inlägg från: Fru Wadell |Visa alla inlägg
  • Fru Wadell

BIM v. 7

Hej, får jag vara med lite här? Jag har BIM på alla hjärtans dag

• Fru Wadell

Tack Sofis Mensvärk längst ner i magen. Illamående som bara kommer någon sekund och försvinner lika snabbt samt lite yr någon gång. Å en jäkla massa flytningar, om det nu är ett symptom?! Du då?

• Fru Wadell

Eller så blir det mer och mer för andra upplever ju samma sak *asg* Är det första bebisen för er eller hur ser er historia ut? varit gravida förrut?  AJ! Nu fick jag ont i brösten oxå!! *fnissar* Leta symptom? Jag? Näe? *s*

• Fru Wadell

jag har varit gravid två ggr, ett MA och ett MF... Innan MA kände jag av magen tydligt väldigt tidigt, som mensvärk 

• Fru Wadell

Masqito, ja som nu. En blandning mellan mensvärk och typ magknip.

• Fru Wadell

Å så typ lite värk mellan benen, typ på venusberget, svårt att förklara. Fler som haft/har det?

• Fru Wadell

Dyrt blir det, jag ska försöka hålla mig, men det skulle vara skoj om det blev på alla hjärtans dag

• Fru Wadell

Ja absolut!! Jag är som du, vill testa varje dag gärna. Har jag ett test kan jag inte låta bli när morgonen kommer. Så det är bäst´att jag inte har några hemma alltså... Köper ni era på apoteket? Man läser ju om alla tester här och vart man kan köpa på nätet, kan man lita på dem?

Svar på tråden BIM v. 7