Inlägg från: Fru Wadell |Visa alla inlägg
  • Fru Wadell

BIM v. 7

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter MA och MF)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5), skydiver (2:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Fru Wadell

Sofis, jag står med på den 14/2 :-d

• Fru Wadell

Sofis: hahaha, ja kanske! När jag var gravid först gången så hade jag minnesproblem iaf, jag var som disträ. Parkerade bilden på en bensinmack, stängde dörren och gick mot macke...såg bilen rulla iväg. Fick slänga mig in i bilen och stanna den, hade alltså glömt att lägga i växel eller handbromsen *asg*

• Fru Wadell
    Vecka 2
    Kroppen:
    Ägglossningen är nära förestående. I slutet av denna vecka när slidsekretet inte längre är vitt och grynigt utan istället genomskinligt och halt är det ett tecken på att det dags för ägglossning. En del kvinnor känner av sin ägglossning, andra inte.
  • Fru Wadell

Tänk tjejer, vi kanske är i vecka 2 eller så nu, enl Fl beräkningar  *drömmer*

• Fru Wadell

Japp, v 3 vart det visst. Gjorde en uträkning nu...mysigt!! *drömmer igen*

• Fru Wadell

Sofis, idag på affären blev jag illamående och min man och jag jublade *s* Bra roligt att man blir så "glad" för det *s*

• Fru Wadell

jag försvann på listan ser jag...kan ngon fixa till så jag oxå får vara med? Fru Wadell har BIM 14/2 :)

• Fru Wadell

Vad betyder det som står i parantes efter namnet?

Svar på tråden BIM v. 7