• MinnY

BIM v. 7

Åh en till lista, får man vara med?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 41

Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• MinnY

tjenare. idag har jag ÄL enligt uträkningen här på FL. och jag känner mej väldigt konstig idag, lite yr och mår illa. tror ni att det kan ha med ÄL att göra?

• MinnY

känns som om jag har mensverk i hela magen också. allmänt olustig. bara att ligga i som fasen ikväll också då.

yrrepyrr: lider med dej, sånt önskar man inte ens sin värsta ovän. önskar att min hund lever lika länge som jag. den risken är väl kanske inte så stor men önska kan man ju få göra;) du får ta och gråta ut mot en skön axel nu. kram till dej.

• MinnY

ja vi får nog slänga ut gästerna och börja mysa. nu för tiden har vi ju inte sex längre utan vi gör barn;) efter idag börjar den hemska väntan:( hujeda mej

• MinnY

tjenare. kom nyss på mej själv att jag gick runt i lägenheten och klappade mej så fina på magen. sen kom jag på- va fan gör jag det för. jag är ju inte klok;)
    själv kommer jag ifrån växjö. kul att veta varifrån alla kommer.

• MinnY

ja man blir nog det. bara för att vi nu lyckades att pricka in ÄL *nästan säker iaf* så betyder ju inte det att jag är gravid. men man kan ju alltid hoppas. men risken är väl kanske att jag bli skengravid igen. inte bra att bli lurad.

• MinnY

jag hade bara ont under själva ÄL dagen. skönt det. men jag går ju ändå runt och inbillar mej att jag är gravid. helt knäppt med tanke på att jag hade ÄL igår. jag kan ju inte redan gå runt och känna efter. så fort jag känner nått så "Åh va det ett grav. symtom". krppen lurar mej nog. jag håller tummarna för att du verkligen är gravid nu och att det smittar av sej på mej;)

• MinnY

tjenare. jag känner ingenting än så länge:( men det kanske är lite tidigt. hade ÄL den 1/2. någon här inne som kännt nått så tidigt?

• MinnY

först tänkte jag också testa på alla hjärtans dag. BIM-3 men sen ville jag inte förstöra den dagen med det där otäcka minuset. jag skulle bli för deppig då. men det är ju en mycket fin alla hjärtansdag pressent och man motförmodan nu skulle plussa. svårt men jag tror att jag väntar till BIM dagen istället.
    lycka till allesammans!

• MinnY

usch när jag läser om alla era symptom så blir jag lite orolig att mitt inte tog sej denna gången heller för jag känner INGENTING:( lite trött men jag har fått en förkylning så jag tror att tröttheten sitter i den istället. hur tidigt kännde ni era symptom?

Svar på tråden BIM v. 7