• MinnY

BIM v. 7

Cattis85- nej det vore ganska skönt om man fick känna lite snart. klämde lite på brösten igår för att se om det gjorde ont men nej inte det heller:( vi får hålla tummarna att vi snart får kräkas lite;)

• MinnY

satt nyss och bläddrade i HMs vår/sommar katalog och hittade jätte mycket fina grejer men bestämmde mej för att vänta med att beställa förrens efter ev mens eller + har kommit. blir jag gravid kan jag nog ändå inte ha dom kläderna till sommaren. sen började jag istället ringa in mamma kläderna;) vill ha!! tycker alltid att det är så fint med gravida kvinnor på stranden. dom går där med magen i värder;) *längtar*

• MinnY

någon mer än jag som gillar att gå in på FLs graviditetskalender och skriva in när jag hade ÄL där och se "du är nu i vecka...., du är i första graviditetsmånaden" älskar att se det där. även om jag själv inte vet om jag är gravid eller inte;) inga symptom än iaf men det är ju bara 5 dagar sen jag hade ÄL.

• MinnY

jag har BIM den 17/2. tror egentligen att jag ska ha den 15/2 men är osäker. ska iaf inte testa förren den 17. om jag kan hålla mej;)

• MinnY

Älskar listan! tack snöhästen! jag är en av dom som inte känns något alls. men jag tror att det är för tidigt för mej att känns nått än. det har ju bara gått en vecka sen ÄL så jag får nog allt vänta en vecka till iaf;) men det är svårt;)

• MinnY

nu den senaste veckan har jag drömmt varje natt att jag är gravid. en natt drömmde jag att jag födde en son. och den gjorde knappt nått ont så jag ringde min kompis och frågade henne "hur fan kunde du tycka att det gjorde så jävla ont" hon la på luren. vilka härliga drömmar. hoppas bara att man snart får uppleva pluset. hoppas hoppas.

• MinnY

yrrepyrr- usch då det kan inte va varit någon höjdare. fast sist jag shoppade tandkräm så köpte jag den där pro emalj (går på allt som sägs i reklamer) men fy fasen att borsta tänderna med den är nog ungefär som att borsta med nivea;) hemsk smak på den tandkrämen iaf. men den är säkert himla bra, men man ska ju vilja borsta sina tänder med den också, vilken vi nu inte vill. köpte en ny "vanlig" istället, man ska aldrig byta!

• MinnY

tar mej friheten att flytta fram listan lite;)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)

• MinnY

än så länge har vi ju bara en gravid på listan så hoppas att jag blir en av de lyckliga som får skriva in mej under gravida. men jag känner inget alls så jag ställer in mej på att mensen kommer så kanske jag inte bryter ihop om den skulle göra det.
    lycka till där ute!

• MinnY

efter en massa omräkningar så har jag kommit på att jag är en av dom som har BIM på alla hjärtansdag.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a) MinnY, (13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, (6st)

• MinnY

hej. ingen bra dag det här. jag gjorde som många andra igår, jag bad han där uppe efter ett tecken. idag vaknade jag med världens mensvärk. gick på toan och kissade, inget blod. *pust* sen en stund efter kom det någon brun-röd konstig flytning. är orligt att det är mensen som är förjävla tidig denna månaden. fast efter den där konstigt flytningen kom så försvann mensvärken. jag som verkligen trodde att det skulle vara nått där inne denna gången

• MinnY

tack för ditt svar. jätte jobbigt att jag inte kan testa mej än. är ju på BIM-4 idag. skulle bli lugnare om jag visste varför denna dumma flytningen kom.

• MinnY

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• MinnY

hej. hur går det för er? såg att Princess85 va med på BIM V10 listan så hon är nog inte gravid. men jag vet inte riktigt. *skvallerbytta*

• MinnY

tror att det bara ska vara 11 på grattis listan för princess85 är i BIM v10 tråden *skvallrar*

Svar på tråden BIM v. 7