• Maglan

BIM v. 7

snöhästen
    Tack :P
    Plussar jag inte så måst det vara nåt fel på min kropp ;/

• Maglan

mamma på vift

Hihi..du får göra det :P Ska se om ja kanske testar på sönda ja me om inte tanten dykt upp :P
    Mår du illa också?

• Maglan

Yrrepyrr

jag mår mest illa på morgonen. Men det illamåendet håller i sig hela dagen.. å även fast ja bara äter lite grann så känns det som att man tryckt i sig två skråvmål typ :P

• Maglan

mamma på vift

Ja jag med..men får allt vänta i fem dar till :/
    Hihi..karln min pratar redan som om de skulle vara nån där inne. "ja vi måste ju passa lilla Savannah i magen" sa han när vi pratade om att ja måste sluta spela bandy om de är nåt.. :P Brukar gå väldigt vilt till där :P

• Maglan

Masqito

Usch :/ Tråkigt :/

Någon som vet ifall det skulle vara skadligt för barnet (om det är nåt) Ifall jag spelar innebandy nu? Det gårganska hårt till så?

En till fråga.. Efter att jag kissat så känns det som att hela livmodern drar ihop sig/spänns..vad kan de bero på?

• Maglan

Junior J

Okej :) Vilken tur.. :)
    Nu har min molvärk blivit starkare. Mensen är säkert på g här med :(

• Maglan

shit vad ni skriver brudar :P
    Min molvärk finns kvar, blir jätte hungrig jätte snabbt..typ bara 1-2 timmar efter jag ätit. Kan inte äta nå mycket heller.
    Mår illa, jhar sura uppstötningar och kissar ovanligt mkt..hoppas på en det blir plus så jag inte är skenis för då blir jag gaaaalen :/

• Maglan

Hörni brudar! Vet ni nåt om det här?
    I dag hade ja å älskligen lite trevligt för vi hade inte setts på ett tag. Vi körde missionären, men det kändes inta alls som vanligt.. Kändes som att hans snopp hade växt minst 5 cm.. kan de vara ett tecken?

Svar på tråden BIM v. 7