BIM v. 7
Gaah...nu jag less på att springa å pinka hela tiden..är ja inte gravid så har jag nog nån UVI eller nåt.. :/
Gaah...nu jag less på att springa å pinka hela tiden..är ja inte gravid så har jag nog nån UVI eller nåt.. :/
Hej brudar!
Gud va ni skriver..orkar inte läsa allt just nu..
BIM+1 idag å ingen tant än då länge :)
Hoppas Hoppas.. :)
Yrrepyrr
Ja, hoppas den inte kommer alls :P
Johanna 80
Fortsätter hålla tummarna för oss :)
Hoppas att tanten inte kommer så jag får plussa i morn :)
Måste illamåendet komma på morgonen?
Mitt kommer mer så här frammemot kvällen :/
Nu tror jag molvärken är värre än nånson :/ Så tanten kommer nog i morgon :(
Shit vad jag är trött och illamående :/ Är jag inte gravid så måste jag nog uppsöka läkare..för i sånna fall så är det nåt fel på min kropp :/
Yrrepyrr
Ja, om jag är gravid så gör det mig ingenting..men om jag inte är det blir jag galen.. Sov över sju timmar inatt.. Men har kännt som att ja skulle kunnat gått å lagt mig redan kl 6 i kväll..dryyyygt :/
Nä nu brudar blir det desperate housewifes sen raka vägen till sängen!!
Håll tummarna för mig i morn bitti!
God natt!
God Morgon!
Testat stoooort - idag på BIM-2... inget alla hjärtansdags pluss här inte :(
Nu tycker jag tanten kan komma så man kan bli "normal" igen.. Min brukar aldrig vara sen..snarare tidig :/
Oj, jag menade BIM+2 :P
Då kom kärringen idag då! BIM+2!!!
Å med en mensvärk som heter duga
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), (1 st)
13/2:ia1982(13:e),(1 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 36
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59
Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)
Masqito
Men så blev det inte
Men men, bara att ta nya tag.. har ju intalat mig att det inte var nåt så blev inte så jättebesviken när den kom :)
Blev hemskt glad när jag kom hem med :)
Hjärtat mitt hade köpt en jättefin BH till mig och en liten nalle som är döpt till savannah som vi bestämt att vårt barn ska heta om det blir en tjej :) Så underbar är han :)
Precious Alva
Ja, nog var jag skenis nå..nu tänker ja sluta tänka på det och bara köra på... :)
Kramis
Masqito
Ja precis :P
Ja, det var hur sött som helst. Vi har inte så mkt pengar just nu heller så jag antog att vi itne skulle köpa nåt till varandra :)
När jag sågt att han döpt den till Savannah började jag gråta för att jag blev så glad.. :)
Masqito
Ja :)
Man blir glad bara av att dom kom ihåg :)
Tyvär kan det ju inte bli nå mys ikväll då tanten komm :/ Nedrans, men får ta igen det om några dagar :P
Hej Brudar!
Har inte vare in här sen tanten kom..har inte alls känt för det.. :( Men Lycka till allihopa