Inlägg från: Yrrepyrr |Visa alla inlägg
  • Yrrepyrr

BIM v. 7

Nej jag brukar inte ha ont vid ägglossning..har som aldrig tänkt på det..för att vara ärlig..
    Men nu! Nu surfar man runt och läser ditten och datten, helnojjig för min ålder...
    Det verkar som att jag ska va ur gla om jag lyckas..
    Har haft regelbunden mens alltid..Om man har mens..måste man inte ha haft en äl då med?? o_O
    Huvva..

• Yrrepyrr

Om mensen "bara" hållit på i 3 dagar och sen slutat..har man äl tidigare då ?

• Yrrepyrr

En liten "utanför" fråga..
    HUr fick ni er fotoalbum och blogg att synas på pressen?

• Yrrepyrr

Visst är det vackert med snö;) Vi bori umeå och har väl..ca..15 cm...Alldeles för lite snö att ha kul med tycker mina pojkar!

Körde "naturell" metoden förra gg utan resultat och som 40 åring tänkte jag ta det säkra före det osäkra denna gången så att jag inte missar åtminstone det!

• Yrrepyrr

Haha jag har köpt brusvitamineral tabletter till gubben och han tycker att dom smakar Urk (det gör dom också ;))
    Men herregud sa jag dom kostade ju bara 30 spänn kasta dom men inte då, nä det är ju nyttigt!! ;D
    Ganska gullit tycker jag (eller dumt, hur man nu vill)

• Yrrepyrr

Det lät intressant Ska nog kolla om det fortfarande håller på efter scouterna..

• Yrrepyrr

Å jag vill ha ett jobb..Men vem vill panikanställa en 40 åring?
    Haft eget företag nu i 2 år..i princip utan lön..undrar just hur fk fungerar..aja får väl ringa dit!

Hoppas att ni får det bättre på era jobb!

Svar på tråden BIM v. 7