Inlägg från: cattis82 |Visa alla inlägg
  • cattis82

BIM v. 7

Här är mensen också över sedan i fredags. Så vi kör nu varannan dag tills jag är helt säker på att jag är förbi ÄL. Tror att jag kommer ha ÄL runt den 29/2, inte före iallafall. Längtar ihjäl mig för att det ska bli en oktoberbebis den här gången. Hoppas att vi alla får en oktober bebis!
    Mrs you x betyder utomkvedshavavdeskap, ett befruktat ägg som fastnat i äggledaren.

• cattis82

Tinkerbelle- jag räknar med ÄL runt den 29/1. Min var ju sen förra gången så jag vet inte riktigt när det blir den här gången. Men vi kör på lite nu i förebyggande syfte :)

Vad tråkigt att ni vantrivs så på era jobb. Det är ju så himla viktigt att man mår bra på jobbet för att det ska funka. Jag trivs väldigt bra med mitt jobb och funderar på att bara vara hemma 6-8 mån och sedan låta maken vara hemma. Men jag vet ju inte hur jag kommer känna då.

• cattis82

Stil07- känner verkligen igen mig, jag ääääälskar verkligen coca-cola. Men det blir mest den med socker i, försöker hålla mig och inte dricka i veckorna, men det kan nog bli sammanlagt ett par liter i veckan. Förstår att det är svårt att dra ner på det för man känner verkligen suget. Kaffe gillar jag inte alls men ett par koppar te om dagen kan det nog bli.

Hoppas att du lyckas dra ner lite på det iaf ska själv försöka tänka på det. Det är ju svårt alla har väl nån typ av last vare sig man planerar att bli gravid eller ej.

• cattis82

Nu tror jag minsann att ÄL är på ingång. Har lite antydan till molvärk i tjejmagen och rikligt med flytningar.
    Vi sexade igår, får se om det blir ikväll också kanske. Jobbar sent och kommer inte hem förrän vid tio nu måndag och tisdag så då kanske man är lite sliten.......

Minxy-dåligt av billigatester tycker jag, det är ju väldigt viktigt att de håller sina leveranstider. Man har ju inte så mycket tid och spela på :( Men det är bara och ligga i ändå :)

• cattis82

Minxy-borde man inte kunna kräva pengarna tillbaka när de inte kan hålla sina leveranstider. Om du skulle bli gravid nu så har du ju ingen användning för testerna, bara kastat pengarna i sjön. Spekulerar lite bara men men.....mycket dåligt av dem iaf, fy skäms :(

• cattis82

Igår hade jag rikligt med flytningar, annars kände jag inget speciellt förutom väääldigt svag molvärk i tjejmagen. Tror ni att det kan ha varit ÄL?
    Förra månaden hade jag riktigt ont i ena sidan av magen, men det kanske är olika från gång till gång. Vi mös iaf både lördag och söndag.

Tinkerbelle-håller tummarna för att ÄL inte är förrän på onsdag så han hinner hem. Annars så finns det förhoppningsvis några spermier kvar som fortfarande är vid liv :)

Hyacinth-jag har bara berättat för en kompis att vi planerar barn, men det finns säkert de som anar att det är på gång då vi är relativt nygifta. Vill ändå hålla det hemligt tills vi lyckats. Det är därför rätt skönt och ventilera sig lite här inne.

• cattis82

hyacinth-ja jag hoppas att det var ÄL. Blev lite fundersam bara eftersom det inte kändes likadant förra månaden, men symtomen kanske kan vara olika från månad till månad. Hoppas vi alla får se ett + v7.

Angående detta med att fördriva tiden. Jag jobbar heltid så jag är ju större delen av tiden på jobbet. Har ändå lite problem när jag är ledig, känner inte riktigt för och ta mig för något, känner mig väldigt okoncentrerad. Tänker bara på bebis heeeela tiden :)

• cattis82

Idag har jag kännt lite molvärk i tjejmagen som mensvärk ungefär. Vi mös ju både lördag och söndag men inget mer efter det eftersom jag jobbade sent. Jag trodde att ÄL var i söndags då jag också hade svaaag molvärk samt rikliga flytningar. Men jag vet inte riktigt.
    Om ÄL varit nu de senaste dagarna så hoppas jag iaf att några små spermier överlevt och hittat rätt. Men det får nog bli lite mys ikväll också för säkerhets skull.

Tinkerbelle-hoppas att du lyckats få till det med karln vid det här laget.

Håller tummarna för att vi spräcker statistiken åt rätt håll den här gången!!!!

• cattis82

Masqito-tack och hoppas att det är som du säger att det bästa är att ha sex några dagar före ÄL. Ambitionen var väl att vi skulle ha sex minst varannan dag, men det har inte riktigt blivit så. Har helt enkelt inte orkat. Jag har BIM den 13/2 och du också såg jag.

Tinkerbelle-grattis! Bara roliga nyheter idag.

Och välkomna alla nya!

• cattis82

Sofis-jag har redan garderat mig och skickat efter 2st Cb som kom hem igår. Men jag ska vänta till efter BIM iaf. Blev så himla besviken förra gången det visade -. Kändes som ett stort nederlag varje gång. Sen beror det kanske på om jag får mycket symtom kanske jag testar tidigare :)

Svar på tråden BIM v. 7