Inlägg från: cattis82 |Visa alla inlägg
  • cattis82

BIM v. 7

Fru Wadell- det är antal försök.

• cattis82

Sist på raden står det antal som är under det datumet.

• cattis82

Fru Wadell-Kopiera hela listan och skriv första efter MF, tror jag blir rätt iaf.

Yrrepyrr-tyvärr ingen koll på ÄL-tester.

• cattis82

Stil07 - jag hade nog ÄL ungefär i början av veckan så då borde jag också ha 10 dagar kvar. Jag ska testa på alla hjärtans dag om inte mensen hunnit före vill säga..........

• cattis82

Stil07 - förra månaden hade jag också jätteont på höger sida, det höll i sig ett par timmar. Det var nästan så man låg och kved sig och gjorde jätteont vid sex. Det kom på BIM -9, så min ÄL var nog lite sen då.
    Den här månaden har jag inte alls kännt av det. Lite konstigt är det att symtomen är olika från månad till månad. Jag förstår verkligen vad du menar, ingen tvekan om inbillade symtom iaf :)

• cattis82

ia1982 - det kan det säkert ha varit eller så kanske det är så att det var på väg att släppa, det vet man ju inte riktigt. Testade du med stickor? Men jag tolkade det som att jag hade ÄL när jag kände så iaf. Hoppas hoppas.

Den här gången hade jag lite svag molvärk i början av veckan samt rikligt med flytningar, så jag tror eller hoppas att ÄL var då. Jag har ju inte riktigt tänkt på ÄL-symtom förut men jag funderar bara på om man kan ha olika symtom från gång till gång. Men det är väl antagligen så. Man borde föra dagbok eller nåt sånt egentligen.

• cattis82

Inga som helst symtom här heller. Ska också försöka att inte känna efter för mycket.

Vid första försöket så var jag väldigt skengravid. Hade molvärk, mådde illa och kände mig yr, trodde att jag skulle svimma på jobbet. Ja jag kände mig helt enkelt väldigt gravid. Men förmodligen så var det nog så att jag hade byggt upp så mycket spänning kring hela situationen. Sen blev jag så grrrrymt besviken när mensen kom. Så besviken vill jag inte bli igen *bestämma*.

Mrs you - om du har ÄL nu så är det väl bara och köra på för fullt och hoppas på det bästa. Håller tummarna.

• cattis82

Sofis - håller tummarna för att du inte är skengravid.

Jag hoppas väldigt mycket på att det ska ha tagit sig den här månaden. Så mycket att det nästan känns som jag håller på att bli galen. Nyss så var jag inne på Brios hemsida och kolla på barnvagnen som jag vill ha. Helt sjukt hur mycket man kan gå upp i detta.
    Men sen tänker jag att jag måste ta mitt förnuft tillfånga och lugna ner mig, men det är ju lättare sagt än gjort :)

• cattis82

Jag är helt barnvagnstokig, älskar att kolla på barnvagnar. Men det kan ju kanske vara bra att börja spara lite pengar redan nu, för det kostar ju grymt mycket med alla prylar som man behöver.

Nu är det bara en vecka kvar tills vår BIM-vecka börjar, det ska bli så spännade att se vilka som plussar!

• cattis82

Maglan - jag vågar inte heller köpa test på apoteket, jobbar på sjukhuset och det är ganska litet så jag beställer från internet. Väldigt smidigt faktiskt.

Sofis - känner igen det där med att försöka kissa rätt på stickan, jag var rädd att det skulle bli för lite och höll kvar den några sekunder extra och resultatet kom fram väldigt fort :)Sen kissade jag i en mugg nästa gång........

Svar på tråden BIM v. 7